Beantwoord

Apparatuur reeds gerecycled bij milieustraat, kan het niet meer terugsturen

  • 6 March 2024
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Beste KPN medewerkers,

Wij hebben mid januari alle KPN apparatuur netjes bij de milieustraat gerecycled, niet wetende dat we deze in bruikleen hadden en dus terug moesten retouren bij KPN. De brief over het retouren kwam ook best laat pas binnen. 
Op dit forum lees ik soortgelijke verhalen die begripvol zijn afgehandeld. Kunt u ons ook helpen aub? 

Hartelijke groet. 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 March 2024, 14:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jkk1919. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat het niet mogelijk is om alle KPN apparatuur te retourneren. In het verleden konden wij als moderators dit doorgeven aan onze logistieke afdeling, maar nu kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen je verder helpen.

Dankjewel Vikash! Ik heb zojuist een collega van je gesproken van de klantenservice en zij liet mij weten dat ik geen boete hoef te verwachten omdat het overmacht is. Ze heeft op mijn klantkaart genoteerd dat ik hier op voorhand een melding van heb gemaakt en dat de hardware al ruim een maand eerder gerecycled was voordat ik bericht kreeg dat ik deze moest terugsturen naar KPN. Dit had te maken met de rommelige overstapservice waarin er buiten onze schuld om fouten zijn gemaakt. Ik verwacht dat de kwestie afdoende is afgehandeld. Ze vertelde nog wel dat als er toch gedreigd wordt met een boete, ik een klacht moest indienen en verwijzen naar de aangemaakte klantkaart notitie van vandaag en de berichten in dit forum.

Reageer