Beantwoord

Asociaal behandeld bij vraag om korting

  • 28 November 2022
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Ik heb contact gehad met kpn. Eerst 1 uur en 45 min in de wacht gestaan.

Om te vragen of er voor vaste klanten ook een aanbieding mogelijk is ivm Black friday. 

Dat was mogelijk een maandje 20 euro korting

Ik vroeg nou ben ik al jaren klant is dat het enige wat er te bieden is aan vast klanten ?

Waarmee kpn antwoord. Het is dit aanpakken of een andere aanbieder zoeken. Wat u wilt meneer mij maakt niet uit..

Ik zeg oke ik vind dit best wel erg kwalijk om zo te horen. 

Meneer u heeft dan pech, en de telefoon wordt opgegooit.

Als dit de behandeling van kpn is naar een klant sie al jaren lid is dan vind ik dit egt heel erg min.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 4 December 2022, 20:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @RACHEL199 en welkom op het forum! Jeetje, dat is bepaald niet hoe gesprekken horen te gaan. 😥 Dan zeg ik het zacht. Wellicht had mijn collega een slechte dag, maar dat is geen reden om zo te reageren. Hopelijk is het toch gelukt om wat korting te regelen, of heb je uiteindelijk van de maand €20,- korting gebruik kunnen maken. Alles is mooi meegenomen! Je kunt anders altijd nogmaals met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 of op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Ik ga er vanuit dan je dan een vriendelijkere collega aan de lijn krijgt en, mocht er niet meer korting mogelijk zijn, dan kun je aan mijn collega ook vragen of diegene jouw abonnement met je door wil lopen. Wellicht zijn er wat extra opties die wegkunnen waardoor het abonnement goedkoper wordt. 🙂