Beantwoord

Automatisch afschrijven lukt niet

  • 6 September 2022
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo, 

Het lukt KPN niet om het overeengekomen automatisch af te schrijven van mijn rekening. Elke keer moet ik wachten op een herinnering om het bedrag zelf over te maken. KPN gaf aan dat dit aan mijn instellingen zou liggen. Dit is niet het geval. Navraag bij mijn bank leert dat mijn instellingen automatisch afschrijven door KPN mogelijk zou moeten zijn. Afschrijven door andere partijen is wel mogelijk. De bank geeft aan dat het probleem bij KPN ligt waardoor automatische afschrijving niet mogelijk is. De vraag is: wat nu?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 September 2022, 16:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@automatisch afschrijven Zoals in dit topic Automatische incasso lukt niet. Bank blokkeert het. | KPN Community wordt aangegeven, kan een moderator de automatische incasso opnieuw "instarten". Er is echter een wachttijd tot een van de moderators gaat reageren van 1 a 2 dagen. Als u alvast uw forumprofiel  aanvult met de relevante gegevens, kan de moderator gelijk aan de slag. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @automatisch afschrijven, welkom! Het klopt helemaal wat HansaanZet zegt. Ik zie echter dat je forumprofiel nog niet aangevuld is. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten. 

Profiel is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik heb het verzoek tot opnieuw incasseren van volgende facturen aangevraagd. Als er bij de bank geen blokkade (meer) op staat, dan moet dat goed komen!

Dank je wel.