Beantwoord

Automatisch incasso gaat niet goed

  • 9 January 2023
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Even een vraag voor iemand anders.

 

Ik heb hier al 4 x contact over gehad met de klantenservice namelijk en nog is het niet opgelost. 

Er is iemand afgelopen jaar klant geworden bij jullie. deze persoon heeft gekozen voor automatische incasso. Dat gaat steeds mis waardoor en een mail komt om hyet handmatig over te maken, Contact met de bank en alles staat goed, toen ik voor de 3e keer met de klantenservice belde werd ik doorverbonden naar een dame die het mandaat heeft aangepast, dus het zou volgens haar nu opgelost moeten zijn. 

Wat denk je ? Vandaag kreeg hij weer een mail om het handmatig over te maken?……

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 14 January 2023, 18:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Patricia Rolaf en welkom op het forum! Niet handig dat de betalingen niet goed gaan, dus begrijpelijk dat je dit voor de ander geregeld wilt hebben. 🙂

Wanneer is het mandaat ongeveer aangepast? Het kan zijn dat dit vlak voor het incasso was en de twee elkaar net hebben misgelopen. Mocht het ruim voor die tijd aangepast zijn, dan raad ik je toch aan om doordeweeks tussen 8:00 - 17:30 met ons te bellen via 0800-0402 en te vragen naar de afdeling Collections. Zij gaan over de betalingen, en zij kunnen je hier verder mee helpen. Hopelijk is het vanaf dan goed geregeld. 😄