Beantwoord

Automatische incasso lukt niet, ook niet na opheffen blokkade

  • 30 December 2022
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Hallo, 

Het lukt KPN niet om het overeengekomen automatisch af te schrijven van mijn rekening. Elke keer moet ik wachten op een herinnering om het bedrag zelf over te maken. 
De eerste keer was kpn geblokkeerd door mijn bank maar dat is inmiddels opgeheven, maar KPN probeert het daarna niet meer lijkt wel.

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 3 January 2023, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Makker, als een betaling geblokkeerd was wordt het niet automatisch herstart inderdaad. Heb je hier al telefonisch contact over gehad met ons (0800-0402)?

Vermoedelijk moet het mandaat (zoals dat heet) opnieuw geactiveerd worden, waarmee automatische incasso weer geactiveerd kan worden.

Hi Jasper, Bedankt voor het telnr, zal eens bellen idd, maar zou toch makkelijker moeten.