Vraag

Automatische incasso's mislukken sinds een jaar.

  • 8 September 2022
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Ik probeer nu via deze weg de automatische incasso te herstellen. Sinds een jaar lukt het jullie niet meer om te incasseren. Vorige maand telefonisch contact gehad en het zou opgelost zijn.  Deze maand is er weer niet geïncasseerd. Ook het bankrekeningnummer wijzigen (in de hoop dat het dan wel lukt) gaat niet via de app. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 3
Badge

Goedemiddag @DorieK. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat de automatische incasso's niet meer lukken. Had je al contact opgenomen met je bank om na te vragen of de incasso machtiging voor KPN nog wel aanstaat?

Mocht je dat al gedaan hebben dan kijk ik graag voor je na waarom het nog steeds niet goed gaat. Zou je hiervoor je forum profiel kunnen invullen?