Beantwoord

Beloofde vergoeding staat niet op de nieuwe factuur

  • 4 October 2022
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Goedendag,

 

vandaag contact gehad met jullie klantenservice, ik zou van jullie een retour bedrag krijgen.. echter heb ik dit niet ontvangen. De desbetreffende persoon geeft aan dat het op de zelfde dag is overgemaakt dat jullie mij hebben gemaild en ik maar beter moet kijken. ik heb niks ontvangen en jullie medewerker geeft aan het dat mijn probleem is.

 

Graag wil ik weten waar het bij jullie mis gaat en wil ik weten wie mij hier op een fatsoenlijke manier kan helpen.

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 October 2022, 10:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Geld niet retour, welkom bij ons op het forum. Behalve dit bericht van jou heb ik geen verdere informatie, ik weet dus niet waar het precies over gaat behalve dat je geld terug zou krijgen.

  • Waarvoor zou je iets terugkrijgen?
  • Voor wat voor abonnement, is dat een Thuis of mobiel abonnement?
  • Kan het zijn dat er een bedrag openstond en de vergoeding daarmee is verrekend?

Als je ons meer kunt vertellen over de situatie kunnen we met je meedenken.