Beantwoord

Bestelformulier prepaid bevat validatie fout

  • 17 July 2023
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Beste,

 

Ik probeer een prepaid simkaart te bestellen, echter lukt het niet om verder te komen dan deze stap:


Na wat onderzoek zag ik dat de validatie van het formulier ST.-JACOBIPAROCHIE markeert als invalid. Helaas is dit niet aan te passen, want dit stuk wordt automatisch aangevuld.
Misschien handig om dit aan te laten passen door het dev-team :)

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 July 2023, 10:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Lastig. Maar. Waarom niet even langs een verkooppunt? Telefoon winkels (niet alleen die van kpn), Primera, Bruna, Supermarkten. Heb je 'm ook veel sneller in je telefoon. Überhaupt veel makkelijker toch.

In welke browser deed je dit? Heb je nog een andere geprobeerd?

Een kpn moderator zal dan de fout gaan doorgeven. Dank voor de melding.

NB een abonnement(je) is bij normaal, dagelijks, gebruik goedkoper.

Niet iedereen woont even dichtbij een verkooppunt. 

Maar ja ik kom wel aan een prepaid kaart op andere manier. Dat staat los van of het formulier werkt of niet lijkt mij. Ik dacht misschien handig voor KPN om te weten zodat ze dit op kunnen lossen.

Heb verschillende browsers geprobeerd. Ik ben zelf developer en het ligt aan de validate van de woonplaats.

Niet iedereen woont even dichtbij een verkooppunt. 

Maar je komt toch wel eens in de supermarkt? Of tankt benzine? Benzine stations hebben vaak ook prepaid pakketjes. Of in de buurt van je werk.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @emdeve88, fijn dat je dit zo uitgebreid doorgeeft! Ik geef het direct intern door. Vanwege de vakantieperiode kan het wel even duren voordat het aangepast wordt. Daarom zou ik je inderdaad willen adviseren om bij een verkooppunt langs te gaan als dit lukt. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +30

@emdeve88 mocht je nog niet langs een verkooppunt geweest zijn: ik heb bericht gekregen dat het probleem inmiddels verholpen moet zijn!