Vraag

Bestelling van 2e tv-ontvanger is niet zichtbaar in MijnKPN

  • 27 December 2022
  • 4 reacties
  • 22 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Op 24 dec. jl. bestelling gedaan omdat het fout is gegaan met wijzigen maar ziet niet de bestelling staan in "Mijn KPN”  het enige wat ik hierin ziet staan is dat alles is geleverd terwijl de diensten 29-12-2022 geactiveerd zou gaan worden, ik heb een bestelling gedaan van een 2e iTV tuner en opname optie.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Meerwillenweten2017, ik help graag. 

Heb je de ontvanger inmiddels binnen? Ik zie namelijk dat ze wel actief zijn, onder de naam Woonkamer en Slaapkamer. Voor de duidelijkheid, je logt hier op Mijn KPN in, ik vermoed dat je hebt ingelogd op de statuspagina

Reputatie 3
Badge

Ja ontvangen en direct weer retour gestuurd bleek een oude te zijn die ze gestuurd hadden ik had Arris VIP5202 met BT afstandbediening en ik ontving een Arris 2952 met standaard afstandbediening was niet conform afspraak gelukkig dat ik even had gewacht met terugsturen anders was ik mooi VIP5202 kwijt.

Reputatie 7
Badge +21

Ja ontvangen en direct weer retour gestuurd bleek een oude te zijn die ze gestuurd hadden ik had Arris VIP5202 met BT afstandbediening en ik ontving een Arris 2952 met standaard afstandbediening was niet conform afspraak gelukkig dat ik even had gewacht met terugsturen anders was ik mooi VIP5202 kwijt.

En heb je die wel afgemeld voor die tijd?

 

Reputatie 3
Badge

Nee ik ga het zo meteen herstarten en een updaten