Beantwoord

Bestelstatus kleinzakelijk

  • 1 August 2023
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een aantal weken geleden een bestelling geplaatst voor een klein zakelijk internet & bellen abonnement met nummerbehoud. Hiervan ook een bevestiging gekregen maar geen klantnummer waardoor het niet mogelijk is om mijn bestelstatus te controleren. 

Ik heb verder ook geen definitief bevestiging gekregen met de exacte startdatum etc. Nou is het zo dat ik momenteel een lopend privé alles in 1 abonnement bij jullie heb die ik wilde omzetten in een zakelijk abonnement door een nieuwe bestelling te plaatsen en de oude op te zeggen. Maar mijn oude abonnement loopt over een weekje af en ik heb nog steeds geen idee wanneer de nieuwe aansluiting wordt geactiveerd, tijdens het bestellen gaf ik 1 augustus aan als startdatum. 

Zou ik via deze weg de bestelstatus van bestelling S****** kunnen opvragen?

******

Ik zie graag z.s.m. een reactie tegemoet. 

Met vriendelijke groet,

 

Admin: privégegevens verborgen

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 5 August 2023, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U bent dus gewoon klant en heeft op hetzelfde adres een nieuw klein zakelijk abonnement afgesloten? 

Een abonnement loopt nooit af. Dat loopt gewoon door en is dan maandelijks opzegbaar. 

Reputatie 7
Badge +15

@Rose Garden Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld en ook dat je contact hebt gehad met mijn collega's. 

Ook lijkt het er op dat je abonnement ondertussen een klein zakelijk abonnement is. 

Voor zover ik kan zien is alles dus geregeld!