Beantwoord

Betaal zowel voor Spotify Premium als Family, ik voel me opgelicht

  • 8 September 2022
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

September/oktober vorig jaar heb ik telefonisch geregeld dat mijn Spotify premium zou worden omgezet naar family. Blijkt nu dat ik al die tijd zowel premium heb (met husselkorting) als family via online aankopen. Met bellen met de klantenservice kom je geen stap verder want dan ligt het aan de klant. 

 

Daarnaast nog gedoe met mb's delen met mijn zoon…. De jaarlijkse irritatie  met KPN is weer begonnen. Vorige keer heb ik al mijn contracten opgezegd. Ik denk er serieus over na dat nu weer te doen. Wat een waardeloos gedoe! 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 14 September 2022, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Dirk8673, ik lees dat 't allemaal niet soepel verloopt, goed dat je het aankaart.

Het gaat om twee dingen begrijp ik. Laten we ze een voor een bekijken. Allereerst Spotify, ik begrijp dat je zowel voor Premium als voor Family betaalt. Dat hoort natuurlijk niet zo. Via de klantenservice kwam je er niet uit, ik kijk graag even met je mee. Staat het dubbel op je factuur van je pakket voor thuis, of een ander abonnement? Vul je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.

Daarnaast noem je gedoe met MB's delen. Kan je uitleggen wat er precies aan de hand is? Vul je ook meteen de betreffende mobiele nummers in je profiel in? Dan kijken we daar ook naar.

@Alexandra hoi, dank voor je bericht. Inmiddels is het als het goed is opgelost nadat ik 3 mensen van jullie klantenservice gesproken heb. Dank je wel voor je bericht

Reputatie 7
Badge +19

@Alexandra hoi, dank voor je bericht. Inmiddels is het als het goed is opgelost nadat ik 3 mensen van jullie klantenservice gesproken heb. Dank je wel voor je bericht

Goed om te horen en fijn dat je 't laat weten! Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.