Beantwoord

Bevestigingsmail van KPN over mijn verhuizing bevat oude verkeerde mobiele nummer

  • 5 October 2022
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

Bevestigingsmail van KPN over mijn verhuizing bevat oude verkeerde .mobiele nummer - hoe kan ik dat aan KPN duidelijk maken? Ik word nu van het kastje naar de muur gestuurd met chatbots en automatische niet-relevante antwoorden.

 

icon

Beste antwoord door hansikidee 10 October 2022, 17:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @hansikidee! De beste manier om dit te wijzigen is door 0800-0402 te bellen. De wachtrijen zijn wat aan de lange kant op het moment. Maar de beste manier om het te wijzigen is wel door te bellen. 

Laat je hier weten of het gelukt is?

Ik heb dit nummer al diverse malen gebeld. Mij wordt gevraagd welk type verhuizing het betreft ( optie in mijn geval: thuis ). Daarna krijg ik de melding dat ik de verhuizing reeds on line heb doorgegeven ( dat is correct ) en wordt de verbinding verbroken. Geen andere optie. Dus nee, het lukt mij niet via dit nummer. In mijn kpn omgeving staat wel mijn juiste mobiele nummer. In de bevestigingsmail niet. 
Ik ga maar naar de kpn winkel. Maar wat een slechte afhandeling!

Reputatie 7
Badge +17

@hansikidee vervelend te horen dat het via de klantenservice niet lukt. Ik ga er vanuit dat het via de winkel goed moet komen. Om die reden zal ik je reactie als antwoord markeren. 

Mocht het ook in de winkel toch niet lukken, laat het dan hier weten. 

Vul daarbij ook je profiel aan. Dan kan ik bij je gegevens. 

Vanmiddag naar de KPN winkel geweest en goed geholpen. Probleem is nu opgelost. Maar blijft raar dat ik in de app mijn telefoonnummer reeds had aangepast en dat in het klantensysteem nog het oude nummer stond en dat ik dit niet via de telefoon kan doorgeven. Maar gelukkig wel opgelost nu.