Beantwoord

Bij bestelling zijn gratis SuperWifi punten beloofd, maar ik krijg ze niet

  • 26 March 2024
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Samen met een van jullie deur tot deur medewerkers een leuke aanbieding weten op te stellen bij een 2 jarig contract.
Deze hebben we in de mail als pdf ontvangen (zie screenshot), let goed op de 9 maanden korting en gratis KPN SuperWifi punten t.w.v. €199,-.

De medewerker zei dat we werden gebeld door zijn collega, om de besproken diensten en prijzen goed te keuren.

Eenmaal aan de lijn met zijn collega, bleek dat ze ons de de eerste 9 maanden €35 /mnd + 2 KPN SuperWifi punten niet kon geven en dat dit 12 maanden korting zou worden, omdat haar collega blijkbaar een foutje had gemaakt. Ze kon hier geen uitleg over geven, alleen dat het gewoon niet mogelijk was dit aan te bieden. Ik heb aan de lijn gezegd geen interesse te hebben in het aanbod, omdat het niet was wat we hadden afgesproken.

Ik zou het natuurlijk jammer vinden om dit aanbod te laten schieten en zou alsnog een uitleg willen krijgen, waarom onderstaande aanbieding niet mogelijk is.

(handig om te weten: we hadden de bestelling aan een ander KPN ID gekoppeld)

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 March 2024, 11:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Het is toch wat eigenaardig dat medewerkers (al dan niet in dienst van kpn of ingehuurd door kpn) die aan de deur, in opdracht van kpn, abonnementen verkopen en kortingen aanbieden, die achteraf niet mogelijk blijken. Komt het vertrouwen natuurlijk niet echt ten goede, ook omdat dit vaker lijkt voor te komen.

Op het dit forum zijn het vooral klanten die actief zijn en kunnen verder niets met abonnementen doen. Het enige wat er nu te adviseren is: @renzoe: vul je profiel zo volledig mogelijk in. Hopelijk meldt zich binnenkort een moderator die dit nog eens kan bekijken.

Reputatie 7
Badge +9

Inderdaad bijzonder dat de deur verkoper dit aangeboden heeft, normaal is het de korting van 9 maanden of de SuperWiFi2. Combinatie van beide heb ik nog nooit voorbij zien komen. Wel heel teleurstellend voor u, je mag er vanuit gaan dat een verkoper goed geïnformeerd is over wat kan.

Hoi,  ik zie wel eens unieke aanbiedingen voorbij komen die alleen door onze deur aan deur verkopers aangeboden kunnen worden.

In dit geval lijkt het mij dat de bewuste medewerker een fout gemaakt heeft.   Het is ook zo dat een order pas een order wordt nadat onze backoffice deze gecheckt heeft . In jouw geval kwam men er dus achter dat het niet deugde en ze hebben je hiervan op de hoogte gesteld.

Ik vind het jammer dat het zo verloopt maar kan hier verder ook niks aan doen. 

Reageer