Vraag

BKR-registratie is nog actief

  • 8 May 2024
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Badge

I.v.m de aanvraag van mijn hypotheek heb ik z.s.m een bevestiging nodig dat mijn contract voor mobiele apparaat dat op 06-05-2024 is abbonement afgelopen en volledig is afbetaald( bedragen is in maart al afbetaald). Deze staat namelijk nog op lopend bij mijn BKR registratie.

Kan iemand mij daar zsm bij helpen??

Alvast bedankt!


6 reacties

Waarom weer een topic openen over hetzelfde onderwerp @reparatie , is tegen de forumregels, werkt verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen?

Verder is het forum geen online chatdienst waar je real-time een reactie krijgt.

Een reactie van een KPN-moderator kan meerdere dagen duren.

Voor een snelle(re) reactie kun je beter bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections.

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie dat je ook een eigen topic hebt aangemaakt @reparatie. Ik zal jou hier nu van een antwoord voorzien: 

Je kunt hiervoor het berste telefonisch contact opnemen met de KPN klantenservice. Een medewerker kan jou dan doorverbinden met de juiste afdeling die dit soort dingen binnen KPN afhandelt @reparatie 

Badge

Hallo Jeroen,

 

Ik heb eergisteren 4 keer naar klantenservice gebeld en wordt niet echt geholpen. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo Jeroen,

 

Ik heb eergisteren 4 keer naar klantenservice gebeld en wordt niet echt geholpen. 

@reparatie 

Bel met 0800-0402 en spreek in “Collections”. Dan krijg je meteen de juiste afdeling aan de lijn. Alleen op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 hiervoor bereikbaar…….

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie dat er voor jou een melding is geregistreerd door een medewerker van de klantenservice. Deze melding is doorgezet naar de benodigde afdeling en zij zullen het verder afhandelen voor jou @reparatie

Badge

Dan hoop ik dat vandaag echt wordt opgelost. 

Want ik krijg problemen mee en kan ook geen uitstel krijgen. 

Reageer