Beantwoord

BKR registratie verwijderen, graag goed doorgeven aan BKR

  • 30 December 2022
  • 6 reacties
  • 429 keer bekeken

Geachte team Kpn,

 

Op 27 december heb ik eindelijk goed nieuws van jullie(Kpn) ontvangen dat mijn negatieve bkr codering worst verwijderd. Dat is helaas niet gelukt omdat jullie(kpn) de opdracht/aanvraag niet goed hebben verstuurd naar de Bkr.

Hierop contact gehad met de Bkr.

Op 29 december heb ik u een mail gestuurd of u graag contact wil opnemen met bkr( Op hun verzoek) voor het te verwijderen van mijn bkr codering. Zoals te verwachten krijg ik geen antwoorden meer op mijn emails.  Dit begint met alle andere mail verkeer duidelijk te lijken op een pestgedrag van de wftcollections medewerkers.

Vandaag is het 30 december. Weer contact gehad met Bkr of het nu wel is gelukt.

Bkr geeft aan dat jullie van KPN voor de tweede keer een verzoek hebben gedaan om de registratie te verwijderen, maar jammer genoeg wéér is afgekeurd omdat jullie het niet goed hebben ingevoerd. 

Ik begin me echt te vragen of dit wel de juiste manier van werken is? Jullie doen 2 keer een verkeerde aanvraag opsturen naar de bkr. Het begint simpelweg op een pestgedrag te lijken( met al het andere voorgekomen mails).  

Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden en was mijn hyptheek dan al inmiddels afgesloten.

Op 29 december had ik u al gevraagd even contact op te nemen met Bkr. Dat was op hun verzoek. Als u dat nog kunt en wilt doen graag. Zij geven aan bkr zakelijk te contacten.

Op 28 december had ik al een afspraak bij de hyptoheker om mijn aanvraag af te ronden. Dat gaat niet zolang het niet is aangepast. Door deze ongemak gaat het mij alleen maar meer tijd en geld kosten.

Ik hoop dat u het vandaag nog kan doorzetten naar de Bkr. Zij zijn er van op de hoogte en verwachten enige bericht van u zodat zij de codering binnen 24 uur verwijderen.

Ik zie uw berichten graag tegemoet.

 

Admin: gegevens verwijderd van de klant met het oog op de privacy

 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 3 January 2023, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Selcuk Comertpay , wat een vervelende situatie is dit.

De KPN medewerkers op het forum zullen hier door de drukte vandaag ws. niet meer aan toekomen. Zij kunnen je hierbij trouwens ook niet helpen, daarvoor moet je bij de afdeling Collections/ Risicobeheer zijn. Die zijn alleen telefonisch bereikbaar via 0800-0402 (vraag naar “Collections”). Alleen tijdens werkdagen 08.00 tot 17.30 uur.

Dag Ruud,

 

Bedankt voor jouw reactie. Maar dit is eigenlijk wat ik bedoel ik word maar constant van a naar b gestuurd.. ik heb al een toezegging gehad van KPN FINANCE dat de negatieve bkr codering wordt verwijderd.. alleen kpn heeft al 2x verkeerde opdracht/aanvraag gedaan bij de bkr inzake mijn dossier. 

KPN hoeft alleen maar goede gegevens door te sturen naar Bkr, zelfs dat is moeilijk blijkbaar.

 

En het is eigenlijk wel zo netjes dat ik op ze minst een bevestigingsmail hoor te ontvangen van wft. Dat gebeurd ook niet.

 

Ik wacht het tot volgend week af en ga dan juridische stappen ondernemen en KPN FINANCE aansprakelijk stellen voor de nalatigheid. Ik zou gister al mijn hypotheek getekend kunnen hebben als KPN gewoon het goed had doorgegeven aan de BKR.

 

 

Vriendelijk dank Ruud.

Reputatie 7
Badge +21

Het spijt me dat ik geen ander advies heb @Selcuk Comertpay , maar dit is het beste wat er is.
Sterkte !!

Reputatie 7
Badge +15

@Selcuk Comertpay Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat het afmelden van je BKR registratie zoveel moeite kost. 

Op het forum helpen klanten andere klanten, als dat niet lukt dan springt een moderator bij. Dit kan echter even duren, zeker als het druk is. 

Op het moment dat je sneller contact wil dan is bellen met 0800-0402 de beste optie. 

In dit geval klopt het wat @RBxx zegt. In deze specifieke situatie kunnen wij niet helpen, maar moet dit via de afdeling Collections. 

Mocht het nog niet geregeld zijn zou ik willen adviseren nogmaals contact op te nemen met mijn collega's. 

 

Dag Allen,

 

Inmiddels is mijn negatieve bkr codering verwijderd na 1000 mails en telefoon gesprekken te hebben gevoerd.

Ik wil toch even benadrukken wat een verschrikkelijke mensen er werken bij collections/kpn. Gewoon te erg hoe ze met mij zijn omgegaan. Mij werd letterlijk verteld door een medewerker van  collections dat het toch geen zin heeft om een belangenafweging op te maken..(zet je in een anders positie pannekoek) 3 weken verder is mijn codering verwijderd.

 

Super ongeïnteresseerde, harteloze medewerkers van wft collections.. zelfs als ik telefonisch belde werd ik meer dan 30 min aan de lijn gehouden en vervolgens; Het heeft geen zin meneer probeer het maar niet!

 

Misschien de collega's een opvoeding in omgaan met mensen aanbieden. In al de maanden 1 medewerker tegen gekomen die wel met mij meedacht en het toch ging uitzoeken.

 

Ik zal nooit meer een product afnemen van KPN. Dat raad ik ook al mijn vrienden en kennisen weten.

 

Ik verwijder bij deze ook mijn kpn id. Letterlijk een WAARDELOZE TELEFOON AANBIEDER.

( WIL JE WETEN WAT IK HEB GEDAAN OM MIJN BKR TE VERWIJDEREN LET ME KNOW!)

 

MET VRIENDELIJKE GROET

En toch een bedankje aan afdeling Financial dat jullie een belangenafweging hebben gedaan. Ik ben jullie dankbaar! Na zo een lange lijdensweg! 

Bedankt 

 

Ps: ik ga aankomend woensdag eindelijk tekenen voor mijn droomhuis! ;-)

 

Succes allemaal en hoop dat het snel goed komt!