Budget alles in 1 niet opgezegd door KPN bij overstapserice

  • 4 November 2022
  • 8 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik kom er achter dat mijn budgetallesin1 ook voortdurend is doorgelopen terwijl ik begin dit jaar  ben overgestapt. .Dubbele kosten.

Bij overstappen naar KPN heb ik gebruik gemaakt van de overstapservice. 

Bij mijnbudgetallesin1 zie ik als ik inlog dat het contract oneindig doorloopt.

Wat is dit nu voor een overstapservice? Kan toch niet.

 

Hopelijk lost u dit op als “overstapservice van KPN". 

 

vrgr

Henk Roelofs

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Henk Roelofs. Wat vervelend dat jouw abonnement bij Budget Alles in 1 door is blijven lopen en dat je daardoor nu dubbele kosten hebt.

Bij mijnbudgetallesin1 zie ik als ik inlog dat het contract oneindig doorloopt.

Sinds wanneer ben je contract vrij bij Budget Alles in 1?  

 Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je uitzoeken. 

Naam Startdatum Einddatum Adres Saldo  
Alles-in-1combined-shape.svg 29-11-2017 31-12-9999 ********** ** , EMMEN ****** Nederland €139.48 Contract verlengen

Persoonsgegevens

Klantnummer

********

Naam

H. Roelofs

Aanhef

Meneer

Correspondentieadres

************** **, EMMEN ****** Netherlands

Telefoonnummer

+316********

Telefoonnummer

-

E-mailadres

*********@gmail.com

keyboard_arrow_right E-mailadres wijzigen

 

je ziet 31/12/9999

Raar natuurlijk

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Reputatie 7
Badge +21

Dat is inderdaad erg vreemd. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat de reden is waarom het toen fout gegaan is. Ik zie in jouw dossier dat er op 27 december 2021 een gesprek is geweest met één van mijn collega's. Daarin is er aangegeven dat je het abonnement zelf zou gaan opzeggen bij Budget Alles in 1. Heb je dit niet gedaan?

Volgens mij hebben ze een Overstapservice bij KPN, waarom zou ik dat zelf dan doen? 

Bovendien kun je per email niet met hen in contact komen.

 

vrgr

Henk

Daarom probeer ik het via dit forum. 

Ze hebben alleen zo'n noreply email. 

k Kwam er bij toeval achter. Toen heb ik het automatisch incasso stopgezet, 

Zou je de “overstapservice” alsnog willen regelen? 

Reputatie 7
Badge +21

Helaas kan ik jou daar zelf niet in verder helpen. Hiervoor moet je per mail contact opnemen met correctie-overstap@kpn.com. Wanneer je de bevestiging van opzegging, waarin een einddatum van het abonnement staat vermeld, samen met een kopie van een maandfactuur (geen kopie bankafschrift of slotnota van uw oude Provider) meestuurt, dan pakken mijn collega's dit verder op.

Wellicht, ik heb inmiddels mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Die zijn bezig.

Verder heb ik bij de ACM een klacht ingediend, omdat ik vind dat er sprake is van misleiding en dat mag niet in NL