Beantwoord

Combi- en entertainmentkorting niet op factuur

  • 2 January 2023
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb nu dus een factuur voor januari staan waar mijn mobiele abonnement €5 te hoog is omdat daar blijkbaar de combikorting (of de voucherkorting) niet op staat, en waar mijn tv en internet ook €5 te hoog is (missende entertainmentkorting).

Ik ben er dus zojuist achter gekomen dat deze apart aangemeld moeten worden. Ik heb dit zojuist gedaan, maar het is erg onhandig (overigens zei die pagina dat alleen de mobiele korting miste, wat dus niet klopt). Ik ging ervan uit dat deze automatisch gedaan zou worden omdat in de mail de abonnementen met korting beschreven staat.

Wordt deze korting nu nog verwerkt met terugwerkende kracht vanaf de ingangsdatum van mijn abonnement?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 January 2023, 15:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Dimitri Slappendel, welkom hier. 

Gek dat dat niet gelijk is verrekend. 

Wordt deze korting nu nog verwerkt met terugwerkende kracht vanaf de ingangsdatum van mijn abonnement?

Dat hoort wel zo. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kijk ik dit graag voor je na. 

@Alex_P Zojuist gedaan :)

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. 

Ik zie dat de korting nu op 2 januari is aangezet terwijl dit op 23 december had moeten gebeuren. Op je volgende factuur wordt dit automatisch berekend vanaf 2 januari, ik heb echter handmatig ook de resterende 10 dagen verrekend. Een correctie van € 3,50. Kun je je hierin vinden? Dan ga ik het voor je verwerken op de volgende factuur van je vaste diensten. 

Dat is helemaal prima. Dank je wel!

Reputatie 7
Badge +24

Dat is helemaal prima. Dank je wel!

Ik heb het verwerkt en uiteraard graag gedaan.