Beantwoord

Contract niet ontvangen na bestellen sim only abonnement

  • 15 August 2022
  • 1 reactie
  • 3 keer bekeken

Goedemorgen ik heb sim only 4keer maar nog geen contact ontvangen 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 16 August 2022, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Homestars4you! Bedankt dat je voor ons gekozen hebt! 

Soms kan het even duren voor je de e-mail binnenkrijgt. Heb je deze ondertussen ontvangen?

Zo niet, kijk dan eerst in je spamfolder van je e-mailaccount. Als daar ook niks ontvangen is dan moeten we het voor je nakijken.

Op welke manier heb je de bestelling gedaan? Via welke afdeling of website? Vul je profiel in en laat het hier weten of bel even naar 0800-0402. Dan gaan we er voor je achteraan. 🙂