Beantwoord

De extra combikorting van €2,50 is niet in mindering gebracht

  • 9 August 2023
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb recentelijk een nieuw abonnement afgesloten via de tussenpartij mobiel.nl. Daarbij zouden mijn abonnementskosten op 40,50 euro per maand komen. Op basis hiervan heb ik ook het eenmalig te betalen bedrag gekozen (zie in de bijlage de details van de bestelling). 

Nu ontvang ik zojuist mijn eerste factuur en komen de kosten op 43,00 euro uit. Het lijkt erop dat KPN is vergeten de 2,50 euro korting toepassen. Kunnen jullie dit aub nog doorvoeren?

Alvast bedankt! 
Groeten, 
Britt

 

icon

Beste antwoord door RBxx 9 August 2023, 13:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Britt-vH , de voordelen worden normaal automatisch toegekend als je in je bestelling hebt aangegeven dat je al andere abonnementen hebt bij KPN. Mogelijk is dat vanuit Mobiel.nl niet goed doorgekomen. Dit Combivoordeel krijg je alleen als je ook KPN Internet Thuis hebt.

Check in MijnKPN of jouw voordelen al actief zijn en meld je mobiel abonnement zonodig daarvoor aan. Zie deze pagina → https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Hi @RBxx, oké ik ga het even uitzoeken. Voor nu bedankt!