Digitenne ongevraagd beëindigd

  • 28 December 2022
  • 9 reacties
  • 100 keer bekeken

Klantenservice kpn, waar moet ik beginnen?

onvriendelijk, niet klantgericht, geen oplossing bieden voor fouten die door hun gemaakt zijn, grote mond, en tot overmaat van ramp gewoon al je diensten eruit gooien omdat jou toon mevrouw van de klantenservice niet bevalt. 

 

Zonder dat je als klant belt gooien ze zonder pardon je digitenne abonnement eruit, deze fout wordt echter toegegeven en erkent en de werknemer geeft aan dit op te willen lossen (wel een dag later dan dat het gebeurd is maar goed) je wordt vervolgens terug gebeld door een andere collega die beweerd dat je geen digitenne in je abonnement hebt, ik als klant wil mevrouw de mail met daarin mijn diensten die ik in mijn abonnement heb toegevoegd voorlezen waarop mevrouw door mij heen schreeuwt dat ik haar niet hoef voor te lezen, vervolgens zet ze mij in de wacht komt bij mij terug met de boodschap we gaan jou digitenne niet eerder activeren dan 2 januari fijne dag (uuh pardon) maar voor dat ik iets kon zeggen was de verbinding verbroken. ik heb de gehele gesprekken opgenomen ik heb hiervan de werknemers op de hoogte gebracht dus ook daar kan niks over gezegd worden. toen de verbinding verbroken was krijg ik een sms bericht met dat mijn internet thuis eruit ligt ik kijk in mijn mail en zie tot overmaat van ramp dat de desbetreffende mevrouw al mijn diensten heeft verwijderd. dit was enigsinds te verwachten omdat mevrouw tijdens het gesprek al aangaf : als u zo doet doe ik helemaal niks meer dit zei ze namelijk op het moment dat ik aangaf ik niet in de gelegenheid was om mijn cas nummer van de digitenne door te geven maar hun dit wel konden zien in het systeem. 

 

ik vind het een grof schandaal dat mensen zomaar alles doen wat hun uit komt, als hun iets niet bevalt. 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  In dit geval kunnen de leden van dit forum niets voor u doen. Dat u gesprekken opneemt zegt veel over u en ik snap dat niet iedereen daar van gediend is. Ik zou onmiddellijk het gesprek hebben beëindigd. U kunt eventueel schriftelijk een klacht indienen.

@Joep1965 bedrijven nemen ook de gesprekken op. Bovendien is het een wettelijk recht om ieder gesprek op te nemen waar je deelnemer van bent.

Badge +19

@Dutchie61 klopt maar bedrijven doen dat voor trainingsdoeleinden. En dat het een recht is wil nog niet zeggen dat je het doen moet. Ik zie het als een dreigement en zal daar nooit aan meewerken.  Ik wil ook niet gefilmd worden door een klant tijdens mijn werk. 

Hoi @Dutchie61 

 

@Joep1965bedrijven nemen ook de gesprekken op. Bovendien is het een wettelijk recht om ieder gesprek op te nemen waar je deelnemer van bent.

En zo is het maar net @Dutchie61 
Wel even de andere partij op de hoogte brengen, voor aanvang gesprek.
Geen verplichting maar wel net zo beleefd .
Even aangepast naar aanleiding reactie @Dutchie61 

​​​@Joep1965 Jij mag leven zoals jij dat wil en ziet zitten.
En een ander mag dat dus ook.
Het is allemaal zo simpel in het leven.

@genetic je bent niet verplicht om te melden dat je het gesprek opneemt.

Bedankt @Dutchie61 

Ik heb het berichtje even aangepast. Naar aanleiding van jou reactie @Dutchie61 

Wanneer je van plan bent om als particulier een gesprek op te nemen, en je hebt de intentie om de informatie uit het gesprek ergens voor te gebruiken, dan dien je wél toestemming te vragen, belangrijk is, dat je ook zelf aan het gesprek deelneemt. Dit valt onder 'verwerking van persoonsgegevens' is dus een AVG grondslag. 

Hoi @JB22_ 

Kwam dit tegen.

Het betekent dus ook dat je voor het strafrecht niet hoeft aan te kondigen dat je een gesprek opneemt. Het is wel belangrijk dat je zelf deelnemer bent aan het gesprek. Als de buren zo hard ruzie maken dat je alles thuis kunt horen, mag je dat niet opnemen, omdat je geen deelnemer bent aan het gesprek. Je mag een gesprek ook opnemen in opdracht van een van de deelnemers van het gesprek. Neem je een gesprek wel op, terwijl je daar geen opdracht voor hebt en er ook niet zelf aan deelneemt, dan is dat een misdrijf. - Lees hier verder: https://www.charlotteslaw.nl/mag-je-gesprekken-opnemen/
© Charlotte's Law

Reputatie 7
Badge +13

@bhjager Ik kwam je bericht tegen en dat klinkt alsof er een aantal zaken en het contact met de klantenservice niet goed verlopen en dat is uiteraard niet de bedoeling. Als ik het samenvat is er dus eerst ongevraagd per abuis Digitenne uit het abonnement gehaald. Vervolgens is er een order aangemaakt om Digitenne weer toe te voegen en werkt sindsdien het internet niet meer? Ik heb meteen even op basis van de gegevens in jouw profiel gekeken naar de internetverbinding en ik krijg op dit moment wel contact met jouw Experia Box. Werkt de verbinding op dit moment?