Duurder abonnement door foutgelopen verlenging, abonnement kan niet meer terug.

  • 12 August 2022
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Ik heb al geruime tijd een een abonnement bij kpn en we zijn in de tijd overgestapt naar alles van kpn. Dachten bed bedrijf bla bla bla.

 

met de verlenging van mijn mobiel abonnement ging het mis. Plotseling had ik een unlimited abonnement. Ik dacht misschien iets fout gedaan en via de Phone house het weer terug gezet naar mijn oude abonnement van 14 euro 100 bel min en 2 gb.

 

helaas zie ik nu m’n abonnement na controle en wat zie ik 3 gb onbeperkt bellen en daar betaal ik 17 euro voor🙈

Voor 17 euro had ik dan 10gb moeten krijgen lijkt mij. Maar nee 3 gb want 2 bestaat ineens niet meer. 
 

helaas kan je aan al die acties niets meer doen want je controleert natuurlijk achteraf maar als het zo door gaat zeg ik het Nederlands KPN vaarwel. Ik heb het getracht nog eenmaal nu weer terug te zetten maar blijf natuurlijk wel met onkosten achter. Wat moet je hier nu mee. Had voordien 15 jaar tele 2. Misschien maar terug naar hun?

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @Siebrig en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden al is de aanleiding natuurlijk wat minder mooi. Van tijd tot tijd wijzigen de abonnementen en in jouw situatie klinkt het alsof je een wat ouder type abonnement had (2 GB data e 100 belminuten). Het is in de regel niet meer mogelijk om weer terug te gaan naar dit abonnement als je eenmaal gebruik maakt van onze nieuwste abonnementsvormen (KPN Hussel). Omdat je aangeeft dat je dit via de Phonehouse hebt geregeld, durf ik ook niet te zeggen waar of wat hier precies fout is gegaan (dat je ineens Unlimited had). Je bent nu inderdaad wel wat duurder uit alleen heb je voor dat geld wel meer data en onbeperkt bellen (in plaats van 100 belminuten). Natuurlijk balen we wel van het feit dat jij nu een vervelend gevoel hier aan hebt overgehouden, dat is namelijk het laatste wat we willen.