Beantwoord

Dyme heeft korting op abonnement geregeld, kan dat wel?

  • 17 August 2022
  • 4 reacties
  • 394 keer bekeken

Hallo, Dyme heeft voor mij een korting gekregen op mijn abbonement,maar ik vertrouw het niet helemaal.Kan ik zomaar een korting krijgen?! Kan Dyme dat zomaar doen? Zij vragen provisie voor die korting.

Mogelijk weet iemand daar iets over

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 22 August 2022, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@Tonb15 Als het u verder niets kost, pik in het is…..zomer 😎

Zij vragen provisie voor die korting 

Betalen voor een korting. Het is een aparte wereld...

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Tonb15, als ik kijk op de website van Dyme, kom ik het volgende tegen: https://fixyourmoneyleak.dyme.app/ Daaruit blijkt dat zij blijkbaar kortingen voor je regelen en dat als ze dat lukt, zij een deel krijgen als vergoeding. 

Als jij een nieuw contract vanuit KPN hebt ontvangen waarin staat dat je elke maand korting krijgt en op de maandelijkse factuur zie je ook een kortingsregel, dan is voor jou een korting geregeld. Vraag me wel af hoe men door de verificatie komt, maar dat is iets dat wij (KPN) intern dan moeten regelen. 

Heb een gesprek gehad met KPN hierover,omdat Dyme beweerde dat ze een korting voor elkaar hadden gekregen bij KPN op mijn abbonement.Bij KPN was niks bekend en ze adviseerde mij om niet op zulke dingen in tegaan.Dyme claimde dat ze alles geregeld hadden en dat ze inderdaad een deel van de korting wilde hebben,elke maand.Heb dat tegen gehouden