Beantwoord

Er is beloofd dat bij een voerstap geen extra kosten op de factuur zouden komen

  • 25 November 2021
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik ben van Tele2 Sim only overgestapt naar jullie aan de telefoon is toen gezegd wij regelen alles geen extra kosten maar nu heb ik de factuur gekregen moet ik wel 25 euro aansluitkosten betalen. Ik ben bij jullie voor het abonnement wat ik nu heb al 3,00 euro meer kwijt dan wat ik bij Tele2 betaalde maar dat vond ik niet erg want ik heb nu alles van kpn,maar als ik had geweten dat ik ook nog aansluitkosten moest betalen had ik het niet gedaan,hoe gaan we dit oplossen eerst geen aansluitkosten maar wel op de factuur zetten 

*Admin: afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door Hanna_ 26 November 2021, 21:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Prisjac, welkom. 

Wat vervelend. Als je met een medewerker afspreekt dat je geen aansluitkosten hoeft te betalen en dat deze dan ineens wel op de factuur verschijnen. 

Waarom zouden jouw aansluitkosten worden kwijtgescholden? Heb jij jouw mobiele abonnement besteld tijdens een actie periode waarin er geen aansluitkosten in rekening zouden worden gebracht of was dit een (eventueel mondelinge?) afspraak met de medewerker die jou destijds geholpen heeft? Wanneer een medewerker, om wat voor reden dan ook, persoonlijk met een klant afspreek om geen aansluitkosten in rekening te brengen, dan moeten deze handmatig van de rekening worden afgetrokken. We kunnen pas corrigeren op de tweede factuur, dus wellicht dat de kosten met de volgende factuur verrekend worden. Dit had natuurlijk wel duidelijk gecommuniceerd moeten worden. 

Als jij jouw abonnement hebt afgesloten tijdens een actie periode is daar waarschijnlijk iets fout gegaan. Ik hoor het graag. 

Ik belde toen eigenlijk omdat ik een 4K tv kastje wou en toen kwam er een heel verhaal over Sim only er zat geen aansluitkosten aan verbonden werd er gezegd wie dat was weet ik niet maar de Sim only die ik had was goedkoper 3 euro maar dacht dan heb ik alles bij kpn maar nu wel aansluitkosten betaald waar ik niet echt blij mee ben hoe kan ik of hoe word dit opgelost 

 

Reputatie 7
Badge +13

Ik verwacht dat de kosten dan op de volgende factuur worden gecrediteerd. Zo niet raad ik je aan om opnieuw contact op te nemen met 0800-0402.Â