Vraag

Er zijn verbruikskosten buiten bundel in rekening gebracht, ondanks dat ik een bundel actief had

  • 23 March 2022
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Maand februari. 20 euro bundel geactiveerd voor internet buiten de EU. Toch heb ik 2gb verbruikt buiten mijn bundel. Dit kan niet kloppen en zie graag dat het opgelost wordt. Contact graag per email. Ik zit wederom in het buitenland.

Daarnaast wil ik melden dat ik de klantenservice zeer moeilijk bereikbaar vind. Op deze manier zie ik me snel overstappen naar een budget provider.

Gr. Paul


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Forumszijnstom, goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt. Ik kijk graag even met je mee.

Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?