Beantwoord

ESPN uitgezet maar ik blijf ervoor betalen

  • 27 November 2022
  • 3 reacties
  • 12 keer bekeken

in een woord gezegd tis

 

K*T

 

heb ik espn dit jaar uitgezet tot Okt 2022 betaalde ik gewoon rond de 60 euro , blijkt dat ik in Nov 2022 ineens na rond de 72 euro ga voor mijn abonnement , ik heb espn eerder uitgezet dan okt 2022 ,  ik wacht nu een reactie en terugbetaling van de 12 euro voor dat espn gedoe zoniet stap ik over.

 

schande dat wij als klachten niet na behoren worden geholpen en dat KPN zo moeilijk is om te emailen , nee bellen is niet het gewenste als ik wil emailen

 

mvg

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 December 2022, 19:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

@sproetnick kpn is niet per mail bereikbaar.  Het is ook de slechtste voor van communicatie immers grote bedrijven zoals kpn zouden duizenden mailtjes per dag binnen krijgen. De kans dat uw mail gemist wordt is te groot. Gewoon even bellen  of via Twitter, Facebook of dit forum. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @sproetnick 
Dat wordt de eerstvolgende factuur wel weer terecht gezet.
Het administratieve systeem loopt in de regel wat achter, dus geen paniek.😀

Reputatie 7

Welkom op het forum @sproetnick, op basis van je bericht weet ik niet precies wanneer je het pakket hebt gestopt en op welke factuur het nog stond. Zoals huistijger al noemt kan het na het stopzetten van een zenderpakket nog op de volgende factuur staan. Het heeft elkaar dan net gemist en op de volgende factuur wordt het dan verrekend.

Als het op de volgende factuur niet wordt verrekend, dan kunnen we met je meekijken.