Beantwoord

Extra dongle ontvangen met abonnement ter compensatie problematiek internetaansluiting (2 weken gewacht)

  • 8 April 2024
  • 6 reacties
  • 48 keer bekeken

Beste KPN,

 

Graag wil ik het abonnement dat hierop staat opzeggen. Bestelnr: ****

Met vriendelijke groet,

Wouter

 

Admin: bestelnummer verborgen

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 April 2024, 19:42

Bekijk origineel

6 reacties

Opzeggen kan niet via dit forum, maar wel via 0800 0402 @Wouter95 

@N.N. Dank je wel. 
k ben niet in de gelegen om dit nummer te bellen, ik zit buiten de EU. Via de chat kom ik ook niet verder. Beetje irritant. 

 

@N.N. Dank je wel. 
k ben niet in de gelegen om dit nummer te bellen, ik zit buiten de EU. Via de chat kom ik ook niet verder. Beetje irritant. 

 

Via +31612001200 kun je wel bellen @Wouter95  of via Facebook of via X

 

Dan betaal ik alsnog hoge tarieven @N.N. 

 

Ik heb je de keuzemogelijkheden in mijn eerdere reactie gegeven @Wouter95 om contact met KPN op te nemen. De keus is aan jou.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Wouter95

Opzeggen kan niet via dit forum, maar wel via 0800 0402 @Wouter95 

Dit is inderdaad juist, of uit het buitenland: 
 

Via +31612001200 kun je wel bellen @Wouter95  of via Facebook of via X

Volgens mij is dit je inmiddels ook gelukt. 

Reageer