Beantwoord

Facturen kloppen niet

  • 25 November 2021
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

25-11-2021

Geachte lezer,

Ik heb een KPN 10 GB en onbeperkt bellen/sms 2 jaar. €17,50 pm

Dat is als volgt berekend: Abonnement € 22,50 , Korting € 2,50

Korting op Mobiel  inz 5G : € 2,50   Totaal € 17,50

1e fact. (15/9) wordt er € 21,29 berekend, moet zijn: € 17,50  Verschil € 3,79

2e fact. (18/10) wordt er € 20,-- berekend, moet zijn: € 17,50  Verschil € 2,50

3e fact. (16/11) wordt er € 20,-- berekend, moet zijn: € 17,50  Verschil € 2,50

Daarbij wordt er op deze factuur een bedrag van € 13,07 berekend voor het bellen van een ‘SERVICE’ nr. 0906-0400382

En ja, dit tarief wordt op een ongekend tempo aan je verteld, heb ik onlangs gehoord, toen ik ter controle nog een keer het nr heb gebeld. Schandalig voor 10 minuten in de wacht staan en daarna hooguit 1 minuut een medewerkster, heel vriendelijk en behulpzaam moet ik zeggen, aan de lijn te hebben gehad. Waarom heet dit een servicenummer? Ongekende wachttijd met een ongekend tarief!!

Ik weet het: jullie staan in je recht, en jullie zullen het bedrag vast niet crediteren. We zijn ook pas zo'n kleine 40 jaar klant bij jullie. Maar 1 van de velen. Sorry voor degene die dit mag beantwoorden en het beleid niet bepaalt, maar hier kan ik echt heel boos om worden!!

Ik verwacht en vertrouw erop dat ik tenminste € 8,79 gecrediteerd krijg en dat het factuurbedrag wordt aangepast voor de toekomst. Ik ben overgestapt van Vodafone vanwege korting omdat we ook een 'thuispakket’ bij jullie afnemen. Ik heb echt spijt van mijn beslissing. Heb daar nooit problemen gehad. Hopelijk kunnen jullie mij overtuigen dat jullie een goede service leveren en ik mijn abonnement over een kleine 2 jaar verleng.

Met vriendelijke groet,

Jeanne

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 25 November 2021, 13:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Welkom op het forum, Jeanne :bouquet: .

Wat vervelend van dat hoge bedrag voor dat 0906 nummer. Er zijn partijen die via internet een doorschakelnummer aanbieden. Als je dan op je scherm klikt op [Bel kpn] dan bel je via hen. Maar...:

We zijn ook pas zo'n kleine 40 jaar klant bij jullie.

Dan zou je inmiddels moeten weten dat kpn al ruim 10 jaar een gratis klantenservicenummer heeft: 0800-0402.

Dat andere nummer is niet van kpn en kan derhalve helaas niet gerestitueerd worden. Dat is nog nooit gebeurd.

 

Zoals al in dit topic vermeld is de eerste factuur vaak iets hoger, dat is bij jouw dus ook. Dat komt omdat deze altijd (iets) meer dan één hele maand beslaat. Namelijk ook het stukje van de maand waarin je start.
Die 2,50 korting krijg je als je ook thuis een internet aansluiting van kpn hebt. Dat dien je eenmalig te koppelen via http://kpn.com/hussel . Alle abonnementen dienen (ook) in je MijnKPN acccount te staan.


Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden