Beantwoord

Facturen van oude abonnement niet meer te vinden in MijnKPN

  • 7 October 2022
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik zou graag de facturen op willen vragen van 14 juli en 12 augustus van mijn mobiele abonnement die per 10 augustus is opgezegd (i.v.m. overstap naar T-Mobile). Ik heb de facturen nodig voor mijn administratie. Ik kan ze namelijk niet meer vinden in de MijnKPN-app.

icon

Beste antwoord door RBxx 7 October 2022, 16:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MarcelleV , je kan bellen met klantenservice via 0800-0402. Die kunnen ze nog wel opsturen.

Je kan ook je gegevens in het forum profiel zetten. Plaats bij “Persoonlijke opmerkingen” ook jouw 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN ter verificatie. De gegevens zijn daar alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Een KPN moderator zoekt de facturen dan op en stuurt ze op. Door de drukte kan dit een paar dagen duren.

Beste @RBxx,

Alle benodigde gegevens staan in het forum profiel. Als de KPN moderator dan de facturen op zou willen sturen, heel graag.

Dankjewel!

Groet, Marcelle

Reputatie 7
Badge +16

Hartelijk dank voor de benodigde gegevens, @MarcelleV. Ik heb bij deze de gewenste kopie facturen per e-mail naar je verzonden. Heb je ze in goede orde ontvangen?

Heel erg bedankt! Ik heb de facturen in goede orde ontvangen!