Gisteren gebeld met een medewerker, met de vraag waarom er eenmalig €20 op de factuur van augustus staat. Ze gaf aan dat de maand juli niet betaald was omdat ik een 2e herinnering heb gehad. Ik gaf aan dat er op de brief stond dat ik voor 25 augustus moest betalen wat ik heb gedaan. Ze zei dat ik de maand augustus wel had betaald, maar juli niet. Ik gaf aan dat ik augustus helemaal niet heb betaald maar dat het bedrag blijkbaar verkeerd geboekt is bij Kpn. Nou dat was niet kpn de schuld en wou het daarbij laten. Erg klant onvriendelijk gaf ik haar aan, want ze zei dat ze verder niks aan kon doen. Ik zei dat ik iemand wou spreken die er wel wat aan kon doen. Ik moest even wachten
Ze heeft me in de wacht gezet en is nooit meer terug gekomen aan de lijn. Ze is zeker de leukste thuis??
Ik wil graag dat dit probleem wordt opgelost
Want in de huidige tijd waar alles al zo moeilijk is zo omgaan met je klant?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel