Beantwoord

Factuur 20 euro hoger en medewerker laat me nu 40 minuten in de wacht staan

  • 29 August 2022
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Gisteren gebeld met een medewerker, met de vraag waarom er eenmalig €20 op de factuur van augustus staat. Ze gaf aan dat de maand juli niet betaald was omdat ik een 2e herinnering heb gehad. Ik gaf aan dat er op de brief stond dat ik voor 25 augustus moest betalen wat ik heb gedaan. Ze zei dat ik de maand augustus wel had betaald, maar juli niet. Ik gaf aan dat ik augustus helemaal niet heb betaald maar dat het bedrag blijkbaar verkeerd geboekt is bij Kpn. Nou dat was niet kpn de schuld en wou het daarbij laten. Erg klant onvriendelijk gaf ik haar aan, want ze zei dat ze verder niks aan kon doen. Ik zei dat ik iemand wou spreken die er wel wat aan kon doen. Ik moest even wachten

 

Ze heeft me in de wacht gezet en is nooit meer terug gekomen aan de lijn. Ze is zeker de leukste thuis??

Ik wil graag dat dit probleem wordt opgelost

Want in de huidige tijd waar alles al zo moeilijk is zo omgaan met je klant? 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 2 September 2022, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rachida111 ,

Vervelend dat het zo is verlopen. Maar nu aan de oplossing werken…..

 

Wat zijn de extra kosten bij een betaalachterstand?

Als je de factuur na de termijn van de eerste herinnering nog niet hebt betaald, dan worden er administratieve herinneringskosten van €20 in rekening gebracht.

 

Hoe kun je dit voorkomen? → Automatische Incasso ! 

Maakte je voorheen gebruik van 'zelf overmaken', maar wil je het liever automatisch afschrijven? Wijzig dan je betaalmethode in MijnKPN. Ga naar MijnKPN en verander je betaalmethode naar 'betaal via automatische incasso.'

 

Alternatief 

Het is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hier opzoeken.

 

Hoe kan ik zien of mijn facturen zijn betaald?

Je kunt in MijnKPN of de MijnKPN app bekijken of de betaling is verwerkt of dat er nog een openstaand bedrag is. 

MijnKPN: Log hiervoor in en ga naar 'Producten'.
Kies je product en klik op 'bekijk alle facturen'.

MijnKPN app: Log in en kies je Product.
Klik op 'Bekijk laatste facturen'.

Per factuur zie je of de factuur betaald is. Als een factuur (nog) niet betaald is, dan staat er achter de factuur 'onbetaald'. Na verwerking van de betaling kan het 24 uur duren voordat de status van de factuur in 'MijnKPN' op betaald komt te staan. Bij betaling via iDEAL is je betaling meteen verwerkt nadat je opnieuw bent ingelogd in MijnKPN.

Heb niks aan deze info. Blijkbaar heb je mijn post niet goed gelezen.

Hoi @Rachida111 . Welkom op het forum.

Als jij het vermoeden hebt dat er iets niet goed gaat met de facturen is mijn advies om toch weer te bellen. 0800 0402 en dan ‘collections’ inspreken.

Zij kunnen inzien hoe het betalingsverkeer gegaan is en ook een oplossing bieden als er iets is misgegaan.