Vraag

Factuur als bijlage per e-mail ontvangen, kan dat?

  • 8 October 2022
  • 10 reacties
  • 90 keer bekeken

dag KPN,

Plotseling is in augustus de “service” factuur per email voor mijn internetabonnement/tv gestopt. Ik heb daar niet om gevraagd en het is godsonmogelijk om jullie te bereiken per telefoon / mail / chat. Zelfs de chat werkt niet meer. Ik vind dat bijzonder klantonvriendelijk en betaal genoeg bij jullie.

Graag een spoedige reactie en weer toezending van mijn factuur als bijlage bij de mail die jullie toch al sturen. Hoe moeilijk kan het zijn KPN?

Ontevreden Flora


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @2019,

Mailen naar KPN heeft nooit gekund, verder heeft KPN de chat beëindigd. Om dit geregeld te krijgen zou je dit telefonisch moeten doen (0800 0402) gaat toch het snelst, want hier kan het vanaf nu en 3 dagen duren tot hier een KPN moderator reageert. I.v.m. de drukte. 

Badge +19

Dag @2019 kpn is inderdaad gestopt om de factuur als bijlage bij de email te verzenden.  Er zijn namelijk weinig mensen die er wat mee doen. Je kunt ze natuurlijk altijd terugvinden in mijnkpn. Als jij je profiel invult dan kan een medewerker het weer actief maken zodat de factuur er weer bij zit. Ze houden bij kpn namelijk van tevreden klanten😉.

Dag Joep,

Echt waar? Ik ben ondernemer en stel die bijlagen op prijs. Heb geen zin om extra tijd te besteden om steeds in te loggen. Waar vul ik mijn profiel in? Gr. Flora

Beste Dennis,

Zelfs telefonisch kom je in een soort loop terecht waarin denk ik de enige truc is om te melden dat je abonnee wilt worden om doorverbonden te worden met een levend mens met hersens en begrip.

Jullie zijn niet het enige bedrijf dat zich steeds verder verstopt maar ik vind het ergerlijk.

Flora

Badge +19

Voor de ondernemer ligt het inderdaad anders. Ik zoek ze dan wel op maar vindt het dan weer niet zo'n probleem.  Rechts boven in de groene balk klikken dan naar "mijn profiel " en dan naar bewerk profiel.  De items waar privé bij staat zijn alleen zichtbaar voor jou en de medewerker.  De wachttijd op een moderater is een dag of drie.  Fijne dag verder! O Dennis en ik zijn geen medewerkers hoor maar behulpzame forumleden. 

Beste Joep,

De optie “bewerk profiel” staat nergens bij profiel. Ik kan alleen mijn naam veranderen. Nergens valt aan te geven dat je je facturen per email wil ontvangen. Dit onderwerp speelt al een paar jaar heb ik net gezien en iedere zoveel keer moet ik veel moeite doen om die simpele handeling weer rechtgezet te krijgen.

Het zal wel weer een ordinaire bezuiniging zijn. Bedankt Dennis en Joep dat jullie me proberen behulpzaam te zijn. Flora

Reputatie 7
Badge +22

Beste Joep,

De optie “bewerk profiel” staat nergens bij profiel.

@2019 klik op de link om je profiel te bewerken: 

Bewerk mijn profiel

Reputatie 7
Badge +22

Dag @2019 kpn is inderdaad gestopt om de factuur als bijlage bij de email te verzenden.  Er zijn namelijk weinig mensen die er wat mee doen. Je kunt ze natuurlijk altijd terugvinden in mijnkpn. Als jij je profiel invult dan kan een medewerker het weer actief maken zodat de factuur er weer bij zit. Ze houden bij kpn namelijk van tevreden klanten😉.

@Joep1965 ik heb jou quote met een link geplaatst. Het is handig voor de klant om achter het woordje “profiel” een link te maken. Dan sturen we de klant naar de goede pagina. 👍🏼😉 Als jij er ook op klikt, dan gaat ie naar jou profiel. Klikt @2019 op die link gaat ze naar haar eigen profiel. 

Badge +19

Dank @Dennis Schreve 

Reputatie 7
Badge +13

@2019 Welkom op het forum! Is het nog gelukt? Anders wil ik zeker een poging voor je wagen! Zou je dan toch nog even jouw profiel verder kunnen aanvullen? Dan kijk ik even :-) .