Vraag

Factuur gaat naar onjuist e-mailadres

  • 7 January 2022
  • 13 reacties
  • 69 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij een 2e schriftelijke poging om e.e.a. omgezet te krijgen m.b.t. mobiel telefoonnummer 06******. (klantnr 401*******) Er zijn al diverse pogingen ondernomen om dit schriftelijk, online, telefonisch en zelfs bij een KPN winkel te regelen, maar tot op heden zijn alle pogingen tevergeefs. Goed geregeld voor een communicatiebedrijf!!!

Het telefoonnummer staat geregistreerd op Drukkerij Frijters Breda b.v., een bedrijf! Echter zit het mailadres van de dochter van de direkteur van het bedrijf hieraan gekoppeld. Dit betekend dat wij hier geen fakturen ontvangen, maar dat deze naar haar e-mail adres worden gezonden. (De betaling wordt wel automatisch van de bedrijfsrekening afgeschreven!) Ook is de faktuur niet voorzien van BTW vermelding.

Graag zouden wij dit dus aangepast zien. *******. In afwachting van uw reactie, verblijven wij, met vriendelijke groet, Drukkerij Frijters


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board + privégegevens verwijderd


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Noud, dit is een openbaar forum en geen email. Iedereen ter wereld kan nu deze gegevens zien. Misschien verstandig om ze naar je profiel te verplaatsen en hier weg te halen. Je profiel is enkel zichtbaar voor de moderatoren (medewerkers KPN)

ja je moet wat om dingen op de juiste manier geregeld te krijgen al het via normale weg, brieven of mailtjes niet geregeld schijnt te kunnen worden.

Daarom proberen we het zo eens, misschien kan iemand mij een optie geven hoe we het wel intern bij de KPN op de juiste manier kunnen regelen.

Want via jullie site wordt je letterlijk van site naar site gestuurd, zonder een oplossing aan te dragen, zit nu ook al weer een half uurtje door te klikken van de ene naar de andere “oplossing” zonder echt een logische oplossing. Iedere keer is het de schuld van een ander lijkt het wel. En dan mag je weer doorklikken.Geef mij maar eens een telefoonnummer om direct contact te hebben zodat het geregeld kan worden, want voor een communicatiebedrijf ontbreekt dit nummer overal op jullie site!!

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij een 2e schriftelijke poging om e.e.a. omgezet te krijgen m.b.t. mobiel telefoonnummer 06*****. (klantnr 401******) Er zijn al diverse pogingen ondernomen om dit schriftelijk, online, telefonisch en zelfs bij een KPN winkel te regelen, maar tot op heden zijn alle pogingen tevergeefs.

Goed geregeld voor een communicatiebedrijf!!!

Het telefoonnummer staat geregistreerd op Drukkerij Frijters Breda b.v., een bedrijf! Echter zit het mailadres van de dochter van de direkteur van het bedrijf hieraan gekoppeld. Dit betekend dat wij hier geen fakturen ontvangen, maar dat deze naar haar e-mail adres worden gezonden. (De betaling wordt wel automatisch van de bedrijfsrekening afgeschreven!) Ook is de faktuur niet voorzien van BTW vermelding.

Graag zouden wij dit dus aangepast zien. De bedrijfsnaam: ************ In afwachting van uw reactie, verblijven wij, met vriendelijke groet, Drukkerij Frijters


Admin: i.v.m. dubbel topic verplaatst naar eerste topic + privégegevens verwijderd

Badge +19

Dit had u al verteld.  Op het forum helpen klanten elkaar en een moderater springt bij als we er niet uitkomen.  De wachttijd voor een moderater is ca 2 dagen. Haal uw gegevens weg voor er misbruik van wordt gemaakt!!!


Admin: meeverplaatst naar eerste topic

Ik heb het reeds verwijderd en inderdaad via via naar een moderator gestuurd, ben benieuwd.

blijf het vreemd vinden dat er niks telefonisch kan, voor een KPN


Admin: meeverplaatst naar eerste topic

Ik heb het reeds verwijderd en inderdaad via via naar een moderator gestuurd, ben benieuwd.

blijf het vreemd vinden dat er niks telefonisch kan, voor een KPN


Admin: meeverplaatst naar eerste topic

Hallo @Noud Frijters een moderator reageert niet op ongevraagde privéberichten.

Wacht gewoon zijn/haar reactie af binnen dit forum. Voor een snelle(re) reactie kun je bellen, 0800 0402, Twitteren of Facebooken.

Succes.

 

Badge +19

Het gratis nummer van de klantenservice is 0800-0402. Zeg tegen de computer ik wil een medewerker spreken. Ervan uitgaande dat u een consumentenaansluiting heeft. Voor zakelijk is het 0800-0403.

Ik vind het top dat je dit regelt, maar dat is al meerdere keren gecontact en ik ben zelfs al naar de zakelijke winkel in Breda geweest bij de meubelboulevard, daar konden ze niets voor mij wijzigen werd mij verteld.

Maar ga het nog wel een keertje proberen, bedankt

ik wacht af, kreeg dit advies. sorry Jan.

ik wacht af, kreeg dit advies. sorry Jan.

Dat was dan een verkeerd advies, van wie dan ook.

 

Reputatie 7
Badge +24

U krijgt dus een factuur zonder btw. Dan zal het waarschijnlijk om een particulier abonnement gaan. 

Even voor de duidelijkheid: heeft u toegang tot het toestel? Wil de dochter mee werken?

U wilt dus 2 dingen:

  • een factuur waar de btw op vermeld staat
  • en dat het emailadres aanpassen waar de factuur naartoe gezonden word

Klopt dat?

Heeft u toegang tot het MijnKPN account waar aan het abonnement gekoppeld is? KPN Particulier stuurt tegenwoordig namelijk geen facturen meer als bijlage via de email. Er word een mailtje gestuurd met de mededeling dat er een nieuwe factuur klaar staat in MijnKPN. 

Kan het abonnement al verlengd worden? Is het misschien een optie om het abonnement om te zetten naar een zakelijk abonnement? Daarbij kan waarschijnlijk ook gemakkelijk het emailadres gewijzigd worden.

Bij KPN Particulier is het eventueel ook wel weer mogelijk om de factuur per mail te ontvangen. Dat kan via de telefonische helpdesk. Een KPN medewerker moet dan ergens een vinkje zetten.

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie voor het genoemde 06-nummer dat het factuur e-mailadres nu correct staat op het bedrijfse-mailadres. Tevens heb ik de btw specificatie nu voor het nummer aangezet. Voortaan zal de btw worden gespecificeerd op de factuur. De facturen worden echter niet meegestuurd in de e-mails die je ontvangt. Zoals @Nick83 aangeeft is er enkel nog een aankondiging, waarna de klant de factuur kan bekijken via MijnKPN

Dit stuk is snel en top geregeld, daar zijn wij al maanden mee aan het communiceren via ons bedrijf, nu het andere probleem, ik krijg 2 facturen op mijn bedrijfsadres voor mijn mobiel, terwijl ik maar 1 telefoon heb ontvangen en ervoor getekend, er is een andere geleverd , maar die is voor mijn dochter die boven de zaak woont en haar eigen rekening krijgt en betaald. Maar toch krijg ik 2 rekening te verwerken, had contact met Mathijs, maar die chat is afgebroken toen hij er schijnbaar niet meer uit kwam of zo. Maar ik ga geen 2 rekeningen betalen voor 1 telefoon!!! Lijkt me wel logisch. groeten Noud Frijters