Beantwoord

Factuur is 2,50 hoger dan afgesproken, waarom?

  • 6 January 2023
  • 7 reacties
  • 70 keer bekeken

Wij zij al jaren klant bij kpn voor tv, internet en bellen. In november is daar ook een mobiel abonnement aan toegevoegd. De kosten zoals afgesproken zouden €13,00 per maand zijn. Nu betaal ik echter €15,50. Ik wil weten waarom het  bedrag hoger is dan afgesproken.
Telefonisch is KPN niet te bereiken. Ik probeer het nu even zo. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 January 2023, 16:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Tisza die €2,50 lijkt op een korting die nog niet verrekend is/wordt. Het systeem moet eerst vaststellen of je recht hebt op die korting en wordt dan met een eerstvolgende factuur verrekend.

Hou de eerstvolgende factuur even in de gaten, is het dan nog niet verwerkt, even bellen met 0800 0402.

 

Dank je wel voor je reactie, we wachten het af. Het bellen met 0800 0402 lukt al een dag of 3. KPN is slecht te bereiken voor dit soort vragen.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tisza ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Tisza, goed om te zien dat er al hulp toegesneld is, hier in jouw topic. Zo te zien hebben @JanD en @Noordzee je prima voorgelicht. Ben je er met hun uitleg en tips uit gekomen?

Als je korting mist, ligt het er inderdaad meestal aan dat de Compleet of Hussel korting nog niet verwerkt is. Daarom is het altijd verstandig om dat even te checken, met de link van Noordzee hierboven.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tisza ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

@Tisza 

Is het aanmelden zo gelukt? 

Nou ja en nee. Mijn partner zijn abonnement is afgelopen vrijdag ingegaan. Daarop kreeg ik de melding dat alle voordelen nu geactiveerd zijn. Bij controle staat het nummer inderdaad bij mijn producten maar als ik MB ‘s wil delen lukt dat niet. Mogelijk is er toch iets niet doorgevoerd bij KPN. 

Reputatie 7
Badge +28

Dat is de volgende stap. Komt vanzelf goed, moet ook weer door KPN geactiveerd worden. De voordelen zijn in ieder geval alvast geregeld….