Beantwoord

Factuur is hoger dan is afgesproken bij verlenging

  • 14 February 2024
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

beste,

Op 10 november 2023 om 9:30 werd ik gebeld door KPN, nadat ik een terugbelverzoek had ingediend, voor een aanbieding/verlenging voor het thuis abonnement ( interactieve tv-internet)

Ik ging akkoord met een stilzwijgende verlenging van 12 maanden, mijn factuur van december 2023 zou dan  45euro zijn inclusief ESPN compleet.

Als de factuur hoger zou zijn, moest ik bellen naar 0800-0402 en inspreken: opzeggingen voor rectificatie.

Nu bleek de factuur van december 2023, 52,11euro te zijn.

Weer gebeld naar KPN op 29 december, kreeg als antwoord, ja de eerste maand na de verlenging betaal je het reguliere tarief en daarna betaal je de afgesproken 45euro.

Wat nu blijkt, de factuur van de maanden januari/februari is 52,99euro.

Waarom gebeurt dit met vaste klanten, betaal mijn facturen op tijd, maar toch komt KPN de afspraak niet na van het afgesproken maandbedrag.

afspraak is afspraak.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 16 February 2024, 13:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Heb je dit bedrag op je contract staan ?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jasper14, wat jammer dat de factuur niet overeen komt met wat er met je af is gesproken ☹️

Ik wil je aanraden om hier opnieuw over te bellen, aangezien nu duidelijk is dat de verklaring die in eerste instantie gegeven is, niet correct is!

Reageer