Beantwoord

Factuur is verkeerd berekend?

  • 3 August 2023
  • 6 reacties
  • 138 keer bekeken

Badge

€54 - €5,- +€15,- is geen €81,-    Stelletje kleuters !!!

icon

Beste antwoord door RBxx 3 August 2023, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Laat hier een schermafdruk van pagina 2 van de factuur zien. Dan kijken we mee en kan deze puzzel wellicht opgelost worden. Poets wel privégegevens weg (zoals 06-nummers, klantnummers e.d.) !!

Badge

Hier pagina 2 van mijn factuur : 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat Viaplay op 3 juli is begonnen. Dat was te laat om met de vorige factuur mee te gaan.
Dan wordt dat nu alsnog in rekening gebracht. Met die € 15,47 erbij kom je wel op € 81,36

Op de volgende factuur is het maandtotaal weer € 65,89

Reputatie 7
Badge +6

Antwoord op je vraag; "Factuur is verkeerd berekend?"

Nee. 

De factuur is, door Viaplay, éénmalig dit bedrag. 

De factuur van af 2 september loopt weer '’recht'’ en zal het door jouw verwachte bedrag zijn.

Viaplay is net na de vorige factuur gestart en bij deze daardoor voor 2 maanden berekend.

Klopt dus als een bus.

Reputatie 7
Badge +7

blijkbaar kunnen kleuters wel rekenen 😁 maar die hebben dan vaak ook nog geen leesbril nodig….