Beantwoord

Factuur klopt niet, staan niet afgesproken monteurskosten op

  • 28 August 2022
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Goedemorgen,

De factuur die wij zojuist hebben ontvangen klopt niet, de afspraak was dat er geen monteurskosten in rekening zouden worden gebracht, uitsluitend de 2 wifi versterkers,  dit is afgesproken aangezien wij ons contract hebben meegenomen naar ons nieuwe adres en daar werkte niets omdat de glasvezelkabel kapot was door wegwerkzaamheden, zodoende hebben we 3 weken zonder gezeten. De monteurs bon vermeldt deze kosten ook niet, echter ze staan wel op de factuur. 

Het is erg moeilijk om met jullie in contact te komen daarom plaats ik het bericht maar op dit forum in de hoop dat er dan reactie komt.

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 31 August 2022, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Claudia Duurkens-Holt als je een verhuizing doorgegeven hebt zouden die versterkers zelfs gratis moeten zijn, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/search.htm?q=verhuizen

Reputatie 7

Hoi @Claudia Duurkens-Holt, welkom bij ons op het forum. De factuur is anders dan verwacht begrijp ik, meer dan dat weet ik op dit punt ook nog niet. Heb je inmiddels telefonisch contact (0800-0402) met ons gehad en is het daarbij opgehelderd?

Als dat nog niet zo is, kan je dan een screenshot van de factuur maken? Zorg er daarbij wel voor dat privégegevens niet zichtbaar zijn. Daarnaast kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen, dan kan ik ook kijken wat ik aan deze kant kan zien daarover.

Ik heb inmiddels een creditfactuur ontvangen voor de monteurskosten. Dus dat is opgelost.  De versterkers zijn echter niet gratis aangezien wij een xs4all abonnement hebben. Dat vind ik wel 'bijzonder' gezien het feit dat kpn xs4all heeft overgenomen.

 

Hallo @Claudia Duurkens-Holt bij KPN word je als voormalig xs4all-klant als bestaande klant beschouwd en heb je dus geen recht op 'nieuwe-klant-korting-of-cadeau'. Dat was bij Telfort in 2020 niet anders.

Als je voor de automatische overname van xs4all door KPN zelf bij xs4all je abo had opgezegd en je aangemeld bij KPN was je als nieuwe klant beschouwd.

Maar daar kunnen veel nadelen aan kleven, zoals nieuwe mail-accounts aan moeten maken omdat je oude kwijt raakt bij zelf opzeggen.

Bij de automatische overname kun je je bestaande accounts behouden, net als bij TFT toentertijd.

Mijn hoofdmailaccount is nog steeds ….@telfort.nl en daaronder heb ik een aantal ….@kpnmail-aliassen, of adressen, zoals KPN dat noemt, aangemaakt.

 

Reputatie 7
Badge +24

@JanD bij @Claudia Duurkens-Holt is sprake van een verhuizing. Bij KPN is het daarbij tegenwoordig zo dat je dan korting of gratis SuperWiFi's krijgt.

Claudia heeft echter een XS4ALL abonnement. Ik weet niet of het daarbij ook geldt. KPN heeft wel de XS4ALL klanten overgenomen. Maar wel met behoud van hetzelfde abonnement en dezelfde bijbehorende voorwaarden.

XS4ALL heeft nooit gratis versterkers of korting uitgedeeld bij verhuizing. Dus waarom zou KPN dat nu wel gaan doen bij klanten met een XS4ALL abonnement?