Beantwoord

Factuur komt op verkeerde e-mailadres

  • 18 October 2022
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

In Mijn KPN staat het juiste mailadres, maar de factuur komt binnen op een ander adres.

Het lukt me niet om dit aan te passen.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 October 2022, 17:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @GalleCag ik heb hier al meer meldingen van gelezen binnen dit forum. Even bellen met 0800 0402 en zij kunnen het oplossen.

Het lijkt een structureel probleem te worden/zijn.

Dat heb ik ook gezien. Bellen is de enige optie, maar de wachttijd ………...

Reputatie 7
Badge +20

Wat flauw zeg dat dit zoveel moeite kost @GalleCag 🙁

Ik hoop dat je het inmiddels hebt kunnen regelen via de telefonische klantenservice!