Beantwoord

Factuur thuisabonnement klopt niet, pakket 2 keer in rekening gebracht

  • 2 December 2022
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo,

 

Vandaag de factuur ontvangen voor de maand december 2022. Tot mijn verbazing zie ik dat deze €210 is!

Dus ik kijken op de factuur en ja hoor… Hussel internet 1gbit staat er 2 maal op voor dezelfde maand en ook nog van de maand november die allang betaald is… Gebeld met de klantenservice, zeggen doodleuk dat ik moet die €210 moet voldoen en dan wordt het de volgende maand weer verrekend. Aangegeven dat ik niet voor iets ga betalen wat er dubbel op staat en waarvoor al betaald is. Maar hoe dan ook moet ik dat eerst betalen en bij de volgende factuur wordt het teveel betaalde bedrag weer verrekend en terug gestort. Dit lijkt mij niet de normale gang van zaken!?

 

Graag zie ik een oplossing aangezien de fout bij jullie (KPN) ligt.

 

Met vriendelijke groet,

  1. van den Berg
icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 8 December 2022, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hi @Demajai en welkom op het forum! Goed dat je hier al telefonisch contact over hebt gehad. Als het via die weg al verrekend wordt met de komende factuur, dan kan ik de verrekening niet versnellen. Die kunnen alleen met facturen meegenomen worden, en de betaling voor de factuur kan ik ook niet pauzeren. Wat je wel kunt doen is een betaalafspraak maken. Zo stel je zelf de betaling voor de huidige (hoge) factuur in elk geval even uit, en met een beetje mazzel kan dit tot na, of vlak voordat de factuur met de verrekening eraan komt. Zo lukt het hopelijk wel! 

Helaas is de verrekening ook niet goed gegaan…

Het hussel pakket is 2 keer volledig en 1 keer gedeeltelijk in rekening gebracht op de factuur van december.

Op de factuur van januari is alleen maar die van die gedeeltelijke verrekend en niet van die volledige..

Dus graag ontvang ik ok nog het volledig bedrag terug die jullie volledig dubbel hebben berekend.

Helaas is de verrekening ook niet goed gegaan…

Het hussel pakket is 2 keer volledig en 1 keer gedeeltelijk in rekening gebracht op de factuur van december.

Op de factuur van januari is alleen maar die van die gedeeltelijke verrekend en niet van die volledige..

Dus graag ontvang ik ook nog het volledig bedrag terug die jullie volledig dubbel hebben berekend.

 

Zie hieronder:

 

Factuur December 2022:

Factuur Januari 2023:

 

Reputatie 7
Badge +18

@Demajai Goed dat je dit terugkoppelt! Ik zie dat je op de factuur van januari inderdaad €38,95 terug hebt gehad voor de periode van 11 t/m 31 december. Dat had de periode van 1 t/m 31 december moeten zijn, ofwel er mist nog €18,55. Die heb ik nu ook gecorrigeerd, dus dat wordt ook op de volgende factuur meegenomen, mits we daar op tijd voor waren. Anders komt het op de factuur van maart. Excuses dat dit niet direct goed verrekend is, maar nu moet alles kloppen!