Beantwoord

Factuur uit 2020 van iPhone opzoeken

  • 24 August 2022
  • 6 reacties
  • 25 keer bekeken

Goedemorgen, ik wil graag een factuur opvragen uit 2020, waar mijn contact van iphone 11 ingaat?

 

Met vriendelijke groet, 

Anette van der Velde 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 28 August 2022, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @nette en welkom op het forum! Ik help je bij je zoektocht. 💪🏻 Zit de factuur niet toevallig nog in je e-mail inbox als je zoekt op KPN? Mocht je specifiek naar je contract op zoek zijn, of het aankoopbedrag van je iPhone 11, dan heb je het contract ook per mail ontvangen. Wellicht is die nog terug te vinden? Zo niet, zou je dan je forumprofiel ook aan willen vullen met het 06-nummer waar het om gaat? Ik zie dat je je adresgegevens er al in hebt gezet, super! Als je het 06-nummer toe hebt gevoegd, geef hier dan een seintje. Dan kijk ik of ik de factuur kan vinden! 

Heb mijn mobiel nummer toegevoegd. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Op de factuur kon ik het aankoopbedrag en het toestel niet vinden, pas vanaf de factuur van september waar de kosten voor de iPhone 11 maandelijks afbetaald werden. Wel heb ik het contract gevonden wat je destijds afgesloten hebt, waar ook de kosten van het toestel op genoemd worden. Die heb ik per mail laten versturen naar het e-mail adres dat bij ons bekend is. Laat je weten of je hem ontvangen hebt en of dit ook was waar je naar zocht? Ik hoor het graag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat het document dat ik gestuurd heb de juiste is. Zo niet, laat het gerust weten! 

Beste Sanne,

 

Dank je wel.  Had het mailtje helemaal gemist. Het is het juiste document.  Bedankt voor je moeite! 

Groetjes Anette

Reputatie 7
Badge +17

Gelukkig! Geeft niks, en graag gedaan! 😄