Beantwoord

Factuurbedrag afgelopen maand hoger dan verwacht

  • 5 October 2022
  • 8 reacties
  • 91 keer bekeken

Badge

Ik schrok van het enorme factuurbedrag afgelopen maand. Ik dacht dat ik recht had op hussel voordeel, met zowel mobiel als internet abonnement, maar zie het niet terug. Het formulier wat gebruikt kan worden om aan te melden geeft een foutmelding. Kunnen jullie checken of het klopt? Dank!

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 12 October 2022, 16:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Henrijet als je de factuur van deze maand naast die van vorige maand legt, kun je de verschillen zien en (misschien) verklaren.

 

 

Badge

Heb recent zowel mobiel als internet verlengt en had geen hussel (geen tv-abonnee), nu wel weer. Factuur is daardoor niet te vergelijken, maar zie geen husselvoordeel. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Henrijet! Door de manier waarop Hussel korting geactiveerd wordt kan het zijn dat je deze niet ziet op de eerste factuur. De factuur kan zijn aangemaakt op dezelfde dag als het activeren van de korting. 

Als dat zo is krijg je op de volgende factuur de korting met terugwerkende kracht alsnog. Dit kan je controleren door in je KPN ID app te gaan naar “Profiel” (rechtsonder), “Abonnementen”, “Voordelen bekijken”. Daar staat of je de Hussel korting krijgt. Als daar geen korting staat, meldt je dan hier aan voor Hussel.  

De korting wordt per dag berekend. Dus als je het 10 dagen te laat aanzet mis je geen hele maand korting. 

Laat je hier weten of de korting al goed vermeld stond? Zo ja, wacht dan nog even de volgende factuur af. Ik verwacht dat daarmee alles opgelost moet zijn. 

🙂

Badge

Hi Bram, dank voor je reactie. Ik zie helaas geen husselvoordelen bij zowel mobiel als thuis abonnement staan. Als ik m’n gegevens invoer voor het aanmelden krijg ik de foutcode dat het niet lukt. Lijkt op een of andere manier niet gekoppeld. 

Reputatie 7
Badge +17

@Henrijet vul in dat geval je profiel in. Dan ga ik er voor je achteraan! 

Badge

@Henrijet vul in dat geval je profiel in. Dan ga ik er voor je achteraan! 

Check!

Reputatie 7
Badge +17

@Henrijet ik zag dat je inderdaad niet was aangemeld voor KPN Hussel. Waarom het online fout ging kan ik je niet vertellen. Wel heb ik het voor je opgelost en heb je nu alle Husselvoordelen. 🙂

Badge

@Henrijet ik zag dat je inderdaad niet was aangemeld voor KPN Hussel. Waarom het online fout ging kan ik je niet vertellen. Wel heb ik het voor je opgelost en heb je nu alle Husselvoordelen. 🙂

Ah, dankjewel voor je hulp!