Beantwoord

Factuurbedrag is iets hoger geworden na 6 maanden, kan dit zomaar?

  • 22 January 2022
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik ben halverwege afgelopen jaar  overgestapt naar KPN en een abonnement afgesloten voor 6 maanden voor 50 euro per maand. Nu is in januari het bedrag iets hoger geworden.  Maar mijn 6 maanden zijn nog niet voorbij.. kan dit zomaar? Wat heeft een contract dan nog voor nut als ze het gewoon kunnen aanpassen. Gaat niet om een heel hoog bedrag maar gaat om het principe

icon

Beste antwoord door RBxx 22 January 2022, 17:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@epguik , Er word vooruit betaald, kan het zijn dat nu het kantelpunt is bereikt waarbij de korting word beeindigd, dit is te zien op de specificatie die bij de factuur zit.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @epguik 

Ik vermoed dat het abonnement iets eerder begonnen is dan de maandelijkse factuurdatum. Daardoor heb je een paar dagen (extra) korting gehad in de beginmaand, die nu wegvallen bij het (vooruit) betalen van de komende maand. Kijk eens op pagina 2 van de factuur van een half jaar geleden en die van nu. Daar wordt dit gespecificeerd. 

zie: Voorbeeld eerste factuur Mobiel (kpn.com)

ok, bedankt voor de feedback...:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +16

Ik ga er vanuit dat de tips van Doornekamp33 en RBxx je verder geholpen hebben, anders lees ik het graag!