Beantwoord

Foute facturen en klantbehandeling, combikorting mist

  • 26 March 2024
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Het ontbreekt aan een correcte afhandeling van aangegane contracten waarbij de zogenaamde combikortingen niet op de facturen zijn terug te vinden.

Behalve dat het hier lijkt op een administratieve puinhoop is er blijkbaar ook sprake van ict systemen uit de beginjaren van de administratieve automatisering (jaren 60/70).

Vervolgens kun je nergens op reageren via e-mail, dan wel telefoon. Bij deze laatste word je gewoon botweg afgekapt (verbinding verbroken na een hoop zinloos geleuter).

Rest mij slechts de afgeschreven bedragen te storneren, een andere provider te zoeken en de KPN spullen in te leveren. En dat al binnen een maand na de overgang van Ziggo en Simpel.

Staat KPN toch nog ergens mee op nummer 1 !

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 March 2024, 08:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heb je een maandelijks contract afgesloten? Anders kan je nog weleens van een koude kermis thuis komen als je overstapt op ziggo. Verder wil ik je ook adviseren om niet te storneren omdat je dan al snel in een traject komt met incassobureaus en te laat betaald kosten wat natuurlijk voor niemand wenselijk is. Misschien kan je nog een poging wagen op dit forum? Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat die medewerkers hier heel goed zijn in dingen uitzoeken en eventuele fouten aan KPN haar kant recht zetten.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FritzenFritz, welkom op ons forum!
Staat de korting ook niet in je MijnKPN?
Voor vragen over je abonnement is het vaak wel het handigst even met ons te bellen. Je kunt ons daarover bereiken op:

0800-0402 
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00
24/7 bij storing/diefstal
 

Alle informatie over Combivoordeel kun je vinden op onze kennisbank:

Beste Thomas van KPN,

 

De beste oplossing voor klanten naast natuurlijk correcte facturen bestaat uit het beschikbaar stellen van eenvoudige voor iedereen inmiddels begrijpelijke communicatie kanalen en een adequate organisatie voor de afhandeling van klachten. Via informatie op de site en via afgespeelde geluidsbestanden op het bewuste telefoonnummer wordt een klant met serieuze problemen niet geholpen.

Het telefoonnummer heb ik meer dan eens geprobeerd, maar na het afspelen van een voor mij totaal nutteloos geluidsbestand wordt eenvoudig de verbinding verbroken.

Vandaar mijn reactie langs deze weg, hoewel ik dit niet de klantgerichte weg vind.

Inmiddels heb ik de bedragen voor thuis en mobiel gestorneerd en daarvoor in de plaats de bedragen overgemaakt zoals overeengekomen met een duidelijke vermelding van het feit dat dit bedragen betreft waar ik mee kan instemmen. De originele facturen zijn dus niet door mij geaccepteerd.

Ik ben benieuwd of men bij KPN nog in staat is de administratie ten goede te keren.

Ik zal in ieder geval het zogenaamde gratis plus pakket zo snel mogelijk weer afmelden teneinde oplopende problemen voor te zijn. Wat mij hier dan weer bevreemde is het feit dat ik dit pas kan doen vanaf 4 april en ik bedoel dan niet per se de datum, maar het feit dat ik de actie pas vanaf 4 april kan uitvoeren. Opzeggen per die datum zou toch gewoon op elk moment mogelijk moeten zijn.

Verder houd ik vast aan de afgesloten contracten voor zo lang noodzakelijk. De eerste mogelijkheid tot beëindigen staat in ieder geval al in mijn agenda.

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan je hier via het forum helaas niet goed mee helpen @FritzenFritz, de computer zal je ook doorverbinden met een medewerker, zij kunnen je hier het beste mee helpen.

Reageer