Beantwoord

Foutmelding op website als ik betalen factuur wil uitstellen

  • 6 August 2023
  • 4 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik wil mijn factuur graag 1 x keer uitstellen maar krijg na alles uitstellen telkens een foutmelding en nu?

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 6 August 2023, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @buitenbroek morgen vanaf 8 uur oven bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections.

 

Dankjewel @JanD 

Ik gebruik deze optie heel vaak met betaalcode maar ook ik krijg steeds die melding 

Ik gebruik deze optie heel vaak met betaalcode maar ook ik krijg steeds die melding 

Gewoon automatische incasso instellen @pollie12370  en zorgen voor voldoende saldo, dan ben je ook van die melding af.