Vraag

Foutmeldingen in MijnKPN bij mobiel abonnement

  • 9 December 2023
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9
  • Wijsgeer
  • 1384 reacties

Hoi,

Ik wou net de facturen bekijken in MijnKPN, maar in de Producten was alleen Thuis te zien, in "Uw voordelen” waren nog 2 producten zichtbaar. Dus ik heb mijn mobiel abo weer opnieuw gekoppeld, het abo is nou weer zichtbaar in Producten maar wel met fouten.

In Overzicht kreeg ik "Door een technische fout kan het verbruik niet worden geladen”

Klik ik op een factuur van mobiel kreeg ik 404-foutmelding

Alle facturen van mobiel-abo zijn niet toegankelijk, alle facturen van thuis-abo zijn gewoon te zien.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @TDN, wat raar! Ervaar je dit nu nog steeds? Zo ja, heb je de mogelijkheid om een andere browser te proberen?

Reputatie 7
Badge +9

@Marcia_ Nu werkt het weer. Het was wel vreemd dat mijn mobiel abo uit mijnkpn verwijdert was, ik denk dat was een storing op de server toen.

Reageer