Hallo,
Ik ben zelf nieuw op dit forum en ik kan mij erg goed identificeren met het probleem welke door sjuulh naar voren is gebracht. Ook mij is een aanbod (2x zelfs) gedaan om mijn huidige Internet & TV abonnement te verlengen met een extra jaar voor 35 euro per maand.
Echter ook ik loop tegen het probleem aan dat KPN medewerkers aangeven de aanbieding niet in gang te kunnen zetten. De afspraken staan wel geregistreerd in de systemen van KPN, maar ze kunnen het blijkbaar niet inregelen voor mij. Dat was wel de afspraak, maar betaal nu sinds 1 april onterecht het reguliere tarief 71,50.
Ik weet niet of ik ook hier geholpen kan worden, of zelf een apart bericht moet posten?
Mij is wel beloofd dat de medewerker en/of teamleider die de regeling die dag heeft gecontroleerd en goedgekeurd mij zou terug bellen. Tot op heden heerst er echter radiostilte vanuit KPN.
Verder vind ik het ook goed om te laten weten dat KPN dus wel degelijk aan meerdere personen dit soort aanbiedingen doet per telefoon, maar dat klanten tussen wal en schip vallen als ze op die telefonische afspraken willen beroepen. We hebben hier niet te maken met een louche onderneming waarbij alles per schrift eerst bevestigd moeten worden (althans, dat vermoeden hadden wij).
Kan er ook iemand kijken naar mijn dossier?
Admin: afgesplitst en een eigen vraag voor jouw vraag aangemaakt.