Beantwoord

Geen creditfactuur ontvangen

  • 20 January 2023
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

 Er is onterecht een factuur naar mij gestuurd, waar ik over gebeld had. Deze factuur zouden ze crediteren, maar in plaats hiervan krijg ik een herinnering. En telefonisch zijn ze vervolgens niet meer bereikbaar en mailen er over kan niet. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 January 2023, 14:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik heb nog geen creditfactuur ontvangen

 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Paul xx. Ik begrijp dat het over een creditfactuur gaat, maar meer dan dat weet ik ook nog niet. Op je profiel staan gegevens, waardoor ik niet meer weet dan wat jij in je bericht genoemd hebt. 

Wat voor factuur gaat het precies over? Gaat het over een opzegging waarna nog een factuur kwam of iets anders?

Heb je ons inmiddels wel telefonisch (0800-0402) kunnen bereiken? Dat is wel de snelste optie om dit soort dingen te bespreken.