Ik heb nog geen welkomscadeau ontvangen terwijl het internet al enige tijd geleden is geïnstalleerd. Wat kan ik doen?
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelIk heb nog geen welkomscadeau ontvangen terwijl het internet al enige tijd geleden is geïnstalleerd. Wat kan ik doen?
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.
Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).
Ook hiervoor kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).
Neem contact op met KPN. KPN is op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.
bron :
Het is al opgelost:)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.