Beantwoord

Geen welkomstcadeau ontvangen, verbinding al wel actief

  • 15 April 2024
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

Ik heb nog geen welkomscadeau ontvangen terwijl het internet al enige tijd geleden is geïnstalleerd. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 April 2024, 13:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Judith1999 ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Mijn abonnement is al een week actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. KPN is op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

bron : 

 

Het is al opgelost:)

Reageer