Beantwoord

Graag ontvang ik een bevestiging van doorgegeven opzegging

  • 25 March 2024
  • 8 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement op 5-02-2024 opgezegd mijn contract loopt nog tot 3-04-2024 .

Hiervan een bevestiging gekregen en een paar telefoontjes gehad (gemist) . Dus de opzegging is wel doorgekomen.

Ook via de chat gevraagd en daar zou ik nog een voortgang van mijn opzegging ontvangen maar ik heb niks meer gehoord.

Ik ga op 4 -04-2024 over naar Ziggo en zou graag willen weten waar ik aan toe ben .En nee ik ga niet bellen ,ik eb mijn abonnement online aangevraagd en mag dit dus ook weer online opzeggen .

Ik heb op 5 -03-2024 nog een factuur betaald en ga ervan uit dat dit dus de laatste is.

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 26 March 2024, 11:24

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19

Hier kunt u vanalles vinden over opzegging en de slotnota. Wellicht maakt dat het één en ander helder. Als je een bevestiging hebt gehad van de opzegging dan gaat het dus goed. Kpn zal uiteraard proberen je op andere gedachten te brengen 😉

Het gaat erom dat ik niet weet of de opzegging wel helemaal goed is doorgezet aangezien ik niks hoor van KPN en het knap lastig is om contact te krijgen met KPN .

Ik heb op 5-2-2024 opgezegd dus tijd genoeg om even te reageren dacht ik. Enige wat ineens veranderd was dat mijn einddatum ineens 3-4-2024 was i.p.v. 5-4-2024. 

Hoe heb je opgezegd @sewuolj , daarna krijg je in de regel meteen een bevestiging per mail dat ze je gaan bellen over de opzegging.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @sewuolj ,

En nee ik ga niet bellen ,ik eb mijn abonnement online aangevraagd en mag dit dus ook weer online opzeggen .

 

Het gaat erom dat ik niet weet of de opzegging wel helemaal goed is doorgezet aangezien ik niks hoor van KPN en het knap lastig is om contact te krijgen met KPN .

 

En toch kun je het beste morgen vanaf 8.00 toch even bellen naar het gratis nummer 0800-0402. Want nu is de opzegging voor jou nog onduidelijk en dat wil je toch niet? 

@N.N.  Ik heb online opgezegd met het online formulier en daarna een bevestiging gekregen van de opzegging en dat ze inderdaad nog zouden bellen. Ik heb een paar keer een gemist belletje gehad .

Maar een definitieve einddatum nog niet gekregen.

@Noordzee Ik heb mijn abonnement online aangevraagd en mag het dus ook online weer opzeggen dus bellen zou niet nodig moeten zijn. 

Waarom moet het zo moeilijk bij KPN ?

Ik heb zelfs nog via de chat een bevestiging gevraagd en die zou binnen een paar dagen worden opgestuurd ,niks meer van vernomen.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @sewuolj, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor je bericht :)

Om er echt zeker van te zijn of alles goed gaat, is de kortste klap door even te bellen met de collega's die verantwoordelijk zijn voor de opzeggingen. Als je belt met 0800 0402 en vervolgens aangeeft dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste afdeling. Verder snap ik wat je zegt, dat bellen niet meer nodig zou moeten zijn. Maar als je echt de zekerheid wilt hebben of alles goed gaat, is bellen in dit geval eigenlijk de enige optie. Het spijt me dat ik je hierin niet van een ander antwoord kan voorzien!

Ik heb netjes 2 maanden van tevoren opgezegd dus van mijn kant is het goed gegaan ,ik heb de bevestiging ook gekregen .Als er vanuit KPN daarna niks wordt gedaan is uiteraard niet mijn fout .

Ik heb mijn laatste factuur betaald op 5-03-2024 en ga er vanuit dat dit de laatste is of er moeten nog extra kosten zijn die betaal ik uiteraard nog maar ik verwacht geen factuur meer op 5-04-2024.

 Waarom moet het zo moeilijk gaan bij KPN ?

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb netjes 2 maanden van tevoren opgezegd dus van mijn kant is het goed gegaan ,ik heb de bevestiging ook gekregen .Als er vanuit KPN daarna niks wordt gedaan is uiteraard niet mijn fout .

Ik heb mijn laatste factuur betaald op 5-03-2024 en ga er vanuit dat dit de laatste is of er moeten nog extra kosten zijn die betaal ik uiteraard nog maar ik verwacht geen factuur meer op 5-04-2024.

 Waarom moet het zo moeilijk gaan bij KPN ?

Ik begrijp heel goed wat je zegt @sewuolj , begrijp me vooral niet verkeerd. Ik zou het alleen zonde vinden wanneer je straks nog wel een rekening ontvangt terwijl je hier niet meer op rekent. Om daar geheel zeker van te zijn, zou ik toch aan willen raden om even te bellen met het eerder genoemde nummer. Zo kun je wellicht voorkomen dat je straks voor een onverwachte verrassing komt te staan. Je vraag je af waarom het bij KPN zo moeilijk moet gaan maar even bellen met dat nummer (0800 0402) om er zeker van te zijn of alles goed gaat is toch ook niet heel moeilijk of heel veel gevraagd? 

Reageer