Beantwoord

Graag retourdoos toesturen, abonnement is beëindigd

  • 7 April 2024
  • 7 reacties
  • 79 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Mijn abonnement is per 2/4 beëindigd, in de mail staat dat ik enkele dagen voor beëindiging de retourdoos zou ontvangen. Niet dus.

Kan ervoor gezorgd worden dat ik de retourdoos krijg? Bedankt alvast.  

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 9 April 2024, 11:35

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Carola49 

 

Normaal krijg je die doos binnen 2 weken dacht ik.

Je kan de spullen ook in een eigen doos terugsturen of bij een KPN winkel inleveren:

 

Wij recyclen

Apparaten die van KPN zijn willen we graag terug hebben.
We kunnen ze dan recyclen.

Terugsturen is gratis!

Gebruik hiervoor de originele- of een eigen doos.

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt. In de winkel kunnen we gelijk registreren dat je onze spullen hebt teruggebracht.  

KPN Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

Vind een PostNL locatie in de buurt
Vind een KPN winkel in jouw buurt

Wat stuur je terug van je internet abonnement:

Een modem (Experia Box)

Tv-ontvanger(s)

Stroomadapter(s)

 

Bron: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/kz-ser-terugsturen/ser-terugsturen-huur-bruikleen-opzeggen-annuleren

 

Stop er een briefje bij met je gegevens en bewaar het verzendbewijs goed als je de doos via een PostNL punt terug stuurt.

@GeSp Bedankt voor je reactie. Ik heb geen eigen doos (gooi ik altijd meteen weg) en ik heb niet zo’n zin om speciaal voor inleveren naar een KPN winkel te gaan.

In de KPN mail staat dat de retourdoos enkele dagen voor beëindiging wordt opgestuurd. Dat klopt dus blijkbaar niet?

Reputatie 7
Badge +18

@Carola49 Meestal wel maar soms duurt dat langer, op het forum zie ik vaker berichten dat die doos 1 à 2 weken later kwam.

Ik heb ook wel eens iemand geholpen met opzeggen en de retour doos kwam toen ongeveer 1 week na beëindiging van het het abonnement.

Die paar dagen voor beëindiging zal vaak wel gehaald worden maar het kan dus ook wel eens 2 weken duren voor je die retour doos krijgt.

 

Je kan maandag vanaf 8 uur ook bellen met de klantenservice op 0800-0402, die kunnen vast wel vertellen of de retour doos al onderweg is of er anders 1 laten versturen.

@GeSp Dan wacht ik nog even een weekje af. Hoop wel dat het topic nog even open blijft, anders moet ik weer een nieuw topic openen als er geen doos ontvangen wordt. Bedankt in ieder geval.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Carola49,

Je hoort de retourdoos uiterlijk 14 dagen na het beëindigen van je abonnement te ontvangen, dat zou in jouw geval dus uiterlijk de 16e moeten zijn. Mocht je op de 16e nog niets hebben ontvangen, dan kan je via onze telefonische klantenservice aangeven dat je toch wel graag zo'n doos van ons wil ontvangen. Die zal dan kosteloos alsnog naar je verzonden gaan worden 😊 

@Maja van KPN Bedankt voor je antwoord. Ik wacht rustig af tot de 16e.😄

Retourdoos ontvangen en vandaag een mailtje dat de apparatuur is ontvangen. Keurig afgehandeld dus.

Reageer