Beantwoord

Gratis iPad bij bestelling niet gekregen, ik wil opzeggen

  • 26 July 2023
  • 1 reactie
  • 80 keer bekeken


Via KPN website (bestelnummer S*******) heb ik gebruik gemaakt van gratis Ipad 64GB ivm afsluiten van een nieuw internet thuis abonnement. 

Helaas heb ik nog steeds geen tablet ontvangen, en dat vind ik te lang duren, want het zou verstuurd worden na activatie van internetverbinding wat al 30 juni 2023 is gebeurd. 

Gewenste oplossing; mijn abonnement met terugwerkende kracht stoppen en mijn geld van de betaalde factuur terug. 

Helaas komt KPN afspraak niet na, en ik zal niemand meer aanrader om KPN diensten te nemen. 

Alvast bedankt. 

Met vriendelijke groet,

B. Aoulad-Bouchta 

 

Admin: privégegevens verborgen

icon

Beste antwoord door VwDt 26 July 2023, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie


Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.
Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Verder zijn de 14 dagen bedenktijd voorbij.