Beantwoord

HBO 3 maanden gratis, maar nu toch al stopgezet

  • 15 January 2023
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Hier hetzelfde. Heb het abonnement stopgezet zodat het na die drie maanden niet door zou lopen. Nu heeft KPN HBO per direct stopgezet en profiteer ik dus niet van de drie maanden gratis. Ik zou nog drie weken kunnen kijken, maar dat is dus niet mogelijk.

Alternatief is dat je een betaalabonnement aanschaft voor 1 maand. En dan zouden de resterende gratis 3 weken daar nog vanaf gaan, nu maar hopen dat dat administratief goed wordt verwerkt.

Toch maar gedaan en een betaald abonnement aangeschaft (wat ik na een maand ga stopzetten). Maar nu koppelt HBO niet meer aan het nieuwe KPN abonnement en kan ik er dus alsnog niets mee. Lijkt alsof KPN dit gratis abo heeft ingesteld om klanten alsnog te benadelen en geld uit de zakken te kloppen. Dit is zo niet okay!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 20 January 2023, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Astor! Ik wil nog even bevestigen dat ik het goed begrijp. Je hebt dus HBO via ons aangezet met 3 maanden korting. Heb je daarna direct het pakket weer uitgezet? Of heb je hiermee gewacht tot de 3 maanden voorbij waren?

Klopt! Aangemeld via KPN voor 3 maanden gratis HBO. En opeens stond het op mijn factuur voor feb. Dus heb het toen alvast opgezegd zodat het na de proefperiode niet doorloopt. Maar toen werd ik direct afgesloten. 
Nu opnieuw aangevraagd voor 1 maand maar opeens moet ik het volle pond betalen. 

Reputatie 7
Badge +17

@Astor dan klopt alles wel. 

Bij KPN betaal je vooruit. Dus als je 3 maanden korting krijgt zie je maand 1 het volledige bedrag gratis. De maand voordat je korting is afgelopen zul je een bedrag op de factuur zien staan. Dit is het gedeelte dat je vooruit zou betalen als je korting is afgelopen. Als je voor de 3 maanden voorbij zijn opzegt krijg je het volledige vooruitbetaalde bedrag terug. 

Als je het pakket aanzet zonder korting zal dit in rekening worden gebracht. En op het moment dat je een product stopzet stopt daarmee ook de korting. 

Ik vind het vervelend voor je hoe het gegaan is, maar alles is wel verlopen zoals het hoort. 

Het enige dat ik voor je kan doen is aanraden de volgende keer het product pas stop te zetten aan het eind van de kortingsperiode. Je betaalt dan mogelijk een stuk vooruit. Maar dit wordt dus met de volgende factuur weer vergoed. 

Â